میز کنفرانس

neon_off neon_on

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و مبلمان آن تأثیر زیادی در ذهن مخاطبان دارد.


اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و مبلمان آن تأثیر زیادی در ذهن مخاطبان دارد. معمولا در دفاتر کار، یک اتاق به‎عنوان اتاق مدیریت و کنفرانس طراحی می‎شود، بنابراین شما می‎توانید از یک میز مدیریت و کنفرانس در آن استفاده کنید.

امروزه میزهای کنفرانس جلیس از تنوع بالایی برخوردارند و شما باید با توجه به فضای اتاق و سبک دکوراسیون داخلی آن میز مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله پیرامون نحوه انتخاب و خرید میز کنفرانس و انواع آن خواهید خواند.


آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

نکات مهم قبل از خرید میز کنفرانس


قبل از خرید میز کنفرانس حتما نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

اگر از میز کنفرانس فقط در زمان برگزاری جلسات استفاده می‎کنید، یک میز چوبی بزرگ برای شما مناسب است؛ در صورتی‎که برای برگزاری جلسات آموزشی و گروهی، به میز کنفرانس نیاز دارید، میز مدولار گزینه بهتری است.

توجه داشته باشید که میز، نقطه کانونی اتاق کنفرانس است، بنابراین از خرید میز خیلی بزرگ یا کوچک خودداری کرده و متناسب با ابعاد محیط، میز مناسب را خریداری کنید.

میز کنفرانس باید فاصله مناسبی با تجهیزات اتاق مثل ویدئو پروژکتور، پریز برق، تله کنفرانس و سایر وسایل داشته باشد. قبل از خرید میز این نکات را مد نظر قرار دهید.

میز کنفرانس مربع یا گرد برای فضاهای کوچک، گزینه مناسبی است.

میز کنفرانس باید در فاصله مناسبی با سایر مبلمان از قبیل میز مدیریت، قفسه کتاب و تخته وایت‎برد قرار بگیرد؛ در انتخاب اندازه میز دقت لازم را داشته باشید. با مراجعه به سایت جلیس، می‎توانید لیست قیمت میز کنفرانس و شرایط خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس را مشاهده کنید.

اندازه میز کنفرانس

یک میز کنفرانس معمولی تقریبا طولی برابر ۱۵۰ سانتی‎متر و عرض 60 سانتی‎متر دارد که در رنگ‎ها و جنس‎های مختلفی در بازار عرضه می‎شود. البته شما می‎توانید با توجه به ابعاد محیط کار، نیاز و کاربردتان، اندازه‎های متفاوتی سفارش دهید.

انواع میز کنفرانس

میز کنفرانس مستطیلی

میز مستطیلی از انواع میز اداری، یک انتخاب کلاسیک و کاربردی است که در اغلب دفاتر اداری به ‎چشم می‎خورد. روی این میز فضای لازم برای قرار دادن لپ‎تاپ و سایر وسایل وجود دارد و تنوع سایز آن موجب می‎شود که برای هر محیطی مناسب باشد.

میز کنفرانس با لبه‎ های محدب

این میز نیز همانند میز مستطیلی کاربردهای فراوانی دارد و لبه‎های منحنی آن زیبایی خاصی به فضا می‎بخشد. امروزه اغلب تولیدکنندگان میزهای کنفرانس مدرن، امکاناتی از قبیل کابل‎های داخلی برق در داخل میزها تعبیه می‎کنند که با توجه به نیاز خود، می‎توانید از این قبیل میزها خریداری کنید.

میز کنفرانس بیضی شکل

میز بیضی، فضای کمتری نسبت به سایر میزها اشغال می‎کند و خطوط خمیده آن زیبایی بصری ویژه‎ای در محیط ایجاد می‎کند.

میز کنفرانس هشت‎ضلعی

این میزها به دو صورت یک‌تکه یا دوتکه در بازار موجود هستند و گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک محسوب می‎شوند. برای سهولت در نشستن، پایه‎های این میز در مرکز تعبیه می‎شود.

میز کنفرانس گرد یا دایره ای

میزهای دایره‎ای برای فضاهای کوچک و جلسات و کارهای گروهی گزینه مناسبی هستند و فضایی گرم و صمیمی ایجاد می‎کنند. پایه میزهای گرد نیز در مرکز میز ساخته می‎شوند.

میز مدیریت و کنفرانس

این میزها در دفاتری که فضای مجزا برای اتاق ندارند، گزینه مناسبی هستند. میز مدیریت و کنفرانس از یک میز مدیریت تشکیل شده که در مرکز و مقابل آن میزی برای برگزاری جلسات ساخته می‎شود. جلیس، پیشرو در فروش انواع مدل‎های میز کنفرانس مدرن و همچنین فروش آنلاین میزهای کنفرانس است و شما می‎توانید با مراجعه به سایت و خرید اینترنتی میز کنفرانس، در زمان و هزینه خود صرفه‎جویی کنید.

جنس میز کنفرانس مدرن

روکش چوب، یکی از محبوب‎ترین متریال در ساخت میزهای کنفرانس است؛ این ماده علاوه‎بر داشتن ظاهری شیک و طبیعی، از دوام و استقامت بالایی برخوردار بوده و مقرون‎به‌صرفه است. میز کنفرانس چوبی هزینه بالایی دارد اما برای دکوراسیون کلاسیک گزینه مناسبی است و فضایی لوکس و شکیل خلق می‎کند.

از دیگر متریال متداول در ساخت میز کنفرانس مدرن، ام‎دی‎اف است؛ این ماده دوام و تنوع زیادی دارد و در طرح‎ها و رنگ‎های بسیاری در بازار موجود است. امروزه روکش لمینت نیز از دیگر متریال رایج در ساخت میز و طراحی مبلمان اداری مدرن است؛ این ماده ضدخش و ضدآب بوده و هزینه کمتری نسبت به سایر متریال‌ها دارد. شما می‎توانید با توجه به میزان بودجه و دکوراسیون داخلی دفتر کارتان، جنس میز کنفرانس را انتخاب و سفارش دهید.

میز کنفرانس مدرن

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز افراد به برقراری ارتباطات گسترده، در دفاتر کاری از میزهای کنفرانس مدرن استفاده می‎شود. در این قبیل میزها فضایی برای عبور کابل‎های برق، کابل لوازم صوتی و تصویری تعبیه می‎شود و هر فرد می‎تواند به‎راحتی از طریق اتصلات موجود در میز، به سایر وسایل متصل شود.

مسیر عبور کابل در میزهای کنفرانس مدرن کاملا پنهان است که موجب نظم‎دهی به کابل‎ها و زیبایی محیط می‎شود. روی این میزها قسمت‎هایی برای اتصال کابل‎های HDMI، پورت‎های USB، برق و سایر موارد وجود دارد.



میز کنفرانس



نکات مهم در چیدمان میز کنفرانس

میز کنفرانس باید در فضایی قرار گیرد که نور طبیعی محیط و پنجره‎ها مزاحمتی برای افراد ایجاد نکند.

صندلی‎های اتاق کنفرانس باید مطابق با استانداردهای ارگونومی بوده و قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی صندلی را داشته باشند.

فاصله میز کنفرانس با سایر لوازم داخل اتاق باید متناسب باشد و اختلالی در عبور و مرور افراد ایجاد نکند.

اگر از میز کنفرانس مدرن ساخته شده از شیشه استفاده می‎کنید، حتما ضخامت شیشه را مد نظر قرار دهید و بهترین و باکیفیت‎ ترین محصول را خریداری کنید.

میز کنفرانس، جزئی جدایی‎ناپذیر در دفاتر کار مدرن است. هنگام انتخاب این میز به ابعاد و سبک دکوراسیون محیط کار دقت کنید. میزهای مربع و دایره شکل و مدولار برای فضاهای کوچک و میزهای مستطیلی و بیضی برای فضاهای بزرگ گزینه ‎های مناسبی هستند. برای خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس، به سایت جلیس مراجعه کنید.


فروش انواع مدل های میز کنفرانس 

در زمان بررسی سایت های فروش آنلاین میزهای کنفرانسی با تنوع نسبتا خوبی رو به رو می شوید. این میز ها در ظرفیت ها و اندازه های مختلف در بارار وجود دارند و در طراحی دکوراسیون اداری مدرن اهمیت زیادی دارند. به این منظور می توانید متناسب با نیاز شرکت یا تعداد افرادی که حدس می زنید، قرار است پشت میز قرار بگیرند محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر دوام و طول عمر میز برای شما اهمیت زیادی دارد، حتما به جنس آن دقت داشته باشید. یک میز باید در عین زیبایی، بادوام و کاربردی باشد. میز های کنفرانس بزرگ و مجلل هستند. خصوصا اگر یک میز از چوب ساخته شود، دوام و کاربرد بالایی دارد. برای انتخاب نوع و شکل میز حتما نیاز های خود را بررسی کنید. اینکه چه تعداد از افراد قرار است از آن استفاده کنند، نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت. میز کنفرانس معمولا در اتاق مدیر یا اتاق کنفرانس قرار می گیرد. 

اهمیت خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس

از عناصر کلیدی طراحی داخلی اداری مدرن، میز کنفرانس است. با استفاده از میز های کنفرانس جلسات شما با بیشترین بهره وری برگزار می شود. تقریبا در هر جلسه کاری یک میز کنفرانس نیاز است. میز انتخابی شما بر میزبانی و کیفیت جلسه شما تاثیر می گذارد و باید متناسب با نیاز جلسه های شرکت آن را انتخاب کنید. در گذشته برای برگزاری جلسه های کاری از هتل ها استفاده می شود. این روزها وجود یک میز کنفرانس کار را راحت می کند. میز های کنفرانس علاوه بر کاربردی بودن، ظاهر شرکت را رسمی تر و شیک تر می کنند. با این میز فضای کافی برای فاصله گذاری و ایجاد یک فضای راحت برای همه افراد دارید. دکوراسیون داخلی ساختمان اداری با این میز تکمیل می شود. ویژگی های یک میز کنفرانس با دیگر اجزای دکوراسیون قابل هماهنگی است. با تنوع میز های کنفرانس می توانید آن را با سبک دکوراسیون داخلی فضای کار هماهنگ کنید.


مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article