neon_off neon_on
PRODUCT PRODUCT PRODUCT PRODUCT PRODUCT PRODUCT

کانتر اداری و بایگانی کانتر مستقیم

کانتر و میز پیشخوان مدرن از جمله مهم‌ترین وسایل یک سازمان هستند. میز کانتر اداری بخش‌های مهمی مانند قفسه‌های بایگانی مورد نیاز کارکنانی که پشت آن می‌نشینند و معمولا منشی و نیروهای پذیرش هستند را نیز در بر می‌گیرند. چراکه بخش بایگانی، با کانتر مستقیم یا غیرمستقیم برای پاسخگویی و راهنمایی صحیح بازدیدکنندگان اهمیت دارد. بنابراین نیروهای فعالی که پشت کانتر می‌نشینند باید دست‌کم به یک کپی از اسناد مورد نیاز خود در میز پیشخوان دسترسی داشته باشند تا در مواقع ضروری بتوانند از آن جهت ارائه به مشتریان یاری بگیرند. بر همین اساس است که در سبک طراحی جدیدترین کانتر اداری جای دادن محلی برای بایگانی اسناد نیز در نظر گرفته شده. اما پرسش این‌جاست که وقتی قصد داشته باشیم سبک دکوراسیون یک دفتر را تغییر بدهیم، از چه راه‌هایی می‌توانیم انواع مدرن و جدید این قبیل تجهیزات را مشاهده و از میان‌شان انتخاب کنیم؟ وسایلی که گاهی نیاز به طراحی اختصاصی برای محیط دارند.


خرید میز کانتر اداری در فروشگاه‌های اینترنتی


خرید کانتر اداری اقدام پیچیده‌ای است. مخصوصا در عصر حاضر که عواملی مانند مشغله‌های شدید کاری، ترافیک‌های سنگین، پاندمی بیماری‌های همه‌گیر و بسیاری از عوامل دیگر موجب شده‌اند مراجعه به بازارهای اصلی جهت خرید تمامی تجهیزات، از جمله انواع کانترها سخت‌تر از گذشته باشد. البته بسیاری از برندهای شناخته‌شده در زمینه طراحی و ساخت کانتر اداری، نمایندگی‌هایی در نقاط گوناگون هر شهر دارند اما خرید از آنها و حضور چندباره در محل نمایندگی و نمایشگاه نیز دردسرهای خاص خودش را خواهد داشت.

این‌جاست که امکانات عصر دیجیتال به کمک شما می‌آیند تا بتوانید دست‌کم انواع مدل‌های مدنظر خود را از نظر مشخصات و شکل ظاهری مورد بررسی قرار بدهید. حتی برخی فروشگاه‌های آنلاین که درواقع بخش فعال نمایندگی‌های فیزیکی در اینترنت هستند، این قابلیت را فراهم آورده‌اند که بتوانید محصول موردنظر خود را به‌صورت سه‌بعدی ببینید و زیر و بم آن‌ را بررسی کنید.

بررسی اینترنتی این وسایل یک فایده دیگر نیز دارد. با این‌کار می‌توانید حتی عکس و مشخصات برخی از محصولات آتی هر برند را در سایت یا حساب‌های آن مجموعه در شبکه‌های اجتماعی، مشاهده کنید. گاهی ممکن است محصولی را در ذهن داشته باشید اما وقتی مثلا جدیدترین میز کانتر اداری یک برند مطرح و امکانات تازه و طرح‌های مدرن آن را ببینید، تصمیم بگیرید میز پیشخوان موردنظر خود را مدتی دیگر، (زمانی که نمونه جدید موجود شد)، خریداری کنید.



کانتر




همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر چندان به خرید اینترنتی وسایل اداری اعتماد ندارید اما از طرفی نمی‌توانید زمان زیادی را صرف حضور در بازارها و نمایندگی‌ها بکنید، ابتدا به‌صورت اینترنتی یک کالای جمع‌وجور موردنیاز خود مانند جای کیس کامپیوتر فلزی و چوبی را خریداری کنید. اگر از خرید خود راضی بودید می‌توانید خرید خود را با کالاهای گران‌تر و بزرگ‌تر تکرار کنید. به‌این‌ترتیب وقتی قصد داشته باشید دکوراسیون دفتر یا شرکت و سازمان خود را تغییر بدهید، از طرفی فرصت کافی برای خرید نداشته باشید می‌توانید همه تجهیزات مدنظرتان از جمله کانتر اداری و پیشخوان را از فروشگاه آنلاین معتمد خود خریداری کنید.

عصر، عصر ارتباطات است و خرید آنلاین یا برخط نیز یکی از ناگزیرترین امکاناتی است که زمانه در اختیار همه ما از جمله شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار داده. پس می‌توان با مطالعه و تحقیق کافی درباره محصولات موردنظر مانند متریال مورد استفاده و میزان دوام آنها، طراحی ظاهری، امکانات، قیمت و هر موضوع دیگر یک کالای مستحکم و بادوام را از طریق اینترنت خرید.


آینده‌نگری


این‌که می‌گوییم وسایل اداری باید مستحکم و بادوام ساخته شده باشند، یک پیام مهم دارد. آن‌هم این است که معمولا از این تجهیزات استفاده زیادی طی طولانی‌مدت می‌شود. بر همین اساس انتخاب قطعات بزرگ تجهیزات اداری مثل میزها و کانتر اداری، حساسیت زیادی دارد. زیرا عدم رعایت ارگونومی و سهولت کاربری، متریال نامناسب با نوع فعالیت سازمان، تناسب نداشتن یک کالا با سایر مبلمان اداری و هر مورد دیگری می‌تواند موجب شود طی زمانی کوتاه مجبور به تعویض آن وسیله بشوید و عملا هزینه‌هایتان را افزایش بدهید و سرمایه مجموعه‌تان را دور بریزید. پس حتی اگر لازم است کانتر اختصاصی سازمان خود را جهت طراحی سفارش بدهید، این کار را انجام بدهید تا مجبور به دوباره‌کاری و هزینه چندباره نشوید. نمونه کانتر مدنظرتان را در سایت و حساب‌های یک برند رد شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنید و سپس برای سفارشی‌سازی آن براساس دفتر کار خود با آنها تماس بگیرید.


ویژگی های جدیدترین کانتر اداری


افزون بر تناسب وسایل اداری از انواع پیشخوان و سایر لوازم سازمانی با دیگر مبلمان یک مجموعه، آینده‌نگری جهت انتخاب وسایلی چون میز کانتر اهمیت زیادی دارد. سعی کنید اول از همه وقتی در حال خرید هستید، جدیدترین و مدرن‌ترین محصول هر برند را انتخاب کنید تا طی چند سال آینده فرم ظاهری آن وسیله از مد افتاده و کهنه به نظر نرسد. مگر اینکه همه مبلمان اداری سازمان‌تان از نوع کلاسیک و بدون وابستگی به مُدهای مرسوم طراحی داخلی انتخاب شده باشند.

همچنین این امکان وجود دارد که برخی امکانات و تجهیزات مانند قسمت مناسب برای بایگانی اسناد در کانتر درست همان زمان خریداری محصول برای سازمان شما کاربردی نداشته باشد، اما از آینده چه خبر دارید؟ شاید روزی این بخش به کار بیاید و حتی بسیار ضروری باشد. تاجایی‌که شما را وادار به خرید یک میز کانتر اداری جدید کند.

البته برخی نیازها قابل‌ پیش‌بینی هستند و بعضی دیگر خیر. اما حین خرید وسایل اداری بکوشید تا آن‌جا که می‌توانید آینده‌نگر باشید. وسایل مدولار با قابلیت افزوده شدن بخش‌های جدید یا کاستن از قطعات در محیط‌های کوچک معمولا انتخاب آینده‌نگرانه‌ای هستند. همچنین برگزیدن رنگ‌های خنثی برای لوازمی چون میز کانتر دست‌تان را برای سِت کردن آنها با سایر مبلمان اداری و یا تغییر لوگوی برچسبی نصب‌شده روی آنها باز می‌گذارد.

کانترهای اداری یکی از زیر مجموعه های پارتیشن های اداری هستند.


در نهایت، خرید بایگانی های کانتر مستقیم جهت تجهیز یک شرکت نوپا یا نوسازی وسایل و مبلمان یک سازمان قدیمی، نکته بسیار مهمی است. زیرا موجب می‌شود هر مجموعه افزون بر برخورداری از ظاهری به‌روز و مدرن، آخرین امکانات اداری لازم و موجود در بازار را نیز در اختیار داشته باشد. موضوعی که گرچه ملموس نیست، می‌تواند با آسان‌سازی فعالیت کارکنان دفتری از جمله منشی‌ها رضایت شغلی منابع انسانی را افزایش بدهد. کانتر منحنی اداری مدرن و ارگونومیک همواره راه‌حل‌های ساده‌ای برای بسیاری از مشکلاتی ارائه می‌دهند که در عین پیش پا افتادگی، روزانه زمان زیادی را از کارمندان تلف می‌کنند.

از سایت طراحان برتر چیدمان آریا شما  انواع کانتر را خریداری کنید.

مطالعه بیشتر