neon_off neon_on


میز کنفرانس لارک C


میز کنفرانس لارک C


میز کنفرانس لارک C

میز کنفرانس لارک C

میز کنفرانس لارک C عضوی از مجموعه کارمندی و کارشناسی لارک است.

مشخصات محصول

04


مشخصات محصول

05


مشخصات محصول

06


مشخصات محصول

07


مشخصات محصول

08


مشخصات محصول

09


مشخصات محصول

010


مشخصات محصول

011


  • عنوان: میز کنفرانس لارک C
  • مدل: لارک C
  • برند: جیس
  • نوع : مدیریتی کارشناسی کنفرانسی
  • جنس میز: ام دی اف
  • ابعاد میز (cm): 74*90*150 / 74*70*90

صفحه محصول با MDF با ضخامت 16 میلی‌متر می‌باشد.

پایه‌های بکار برده شده در محصول با طراحی خاص و منحصر به فرد شرکت جلیس بوده که با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده شده است.

کلاف پایه با استفاده از قطعات دایکست به هم اتصال داده می شوند.

طول محصول با استفاده پایه‌های واسط نا محدود می‌باشد.

از ویژگی‌های محصول ظرافت به کار رفته در طراحی پایه و متعلقات میز می‌باشد.گوشه‌های منحنی و ضخامت صفحه نصب شده که کمتر از 1سانتی‌متر آن قابل مشاهده است زیبایی خاصی به محصول بخشیده است.




آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

دیدگاه و نظر شما

شما هم برایمان پیام بگذارید

شما هم میتوانید نظرات و تجربه خودتان را با ما و کاربران در میان بگذارید

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

جدیدترین پروژه ها

پروژه های انجام شده با محصولات ما

پروژه مرتبط یافت نشد

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
product product product product product product product
مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

میز کنفرانس بزرگ

هنگام ترسیم نقشه ساختمانی شرکت، تعبیه کردن اتاق کنفرانس ضروری است. از اتاق کنفرانس نه‌تنها برای جلسات بلکه به‌عنوان مکانی برای ملاقات با مشتری، برگزاری جلسات آموزشی برای کارمندان و مصاحبه استفاده می‌شود. مدیران و مالکان با تجربه و باهوش به اهمیت ارائه‌ها و کنفرانس‌ها واقف‌اند. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که یک اتاق هیئت‌مدیره جذاب می‌تواند نقش مثبتی در پیشرفت کسب‌وکارشان داشته باشد. آن‌ها به دنبال این هستند که اتاق کنفرانس شرکت خود را حرفه‌ای و در عین حال گرم و صمیمی نمایش بدهند. به همین دلیل هم هست که در انتخاب تجهیزات این اتاق مثل میز کنفرانس بزرگ، صندلی‌ها، بورد جلسه و ... بسیار دقیق و نکته‌سنج هستند.

در ادامه به بررسی فروش آنلاین میزهای کنفرانسی و خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.


انتخاب میز کنفرانس بزرگ و مناسب


انتخاب میز کنفرانس کار حساسی است که نیاز به اطلاعات کاملی دارد. قبل از تصمیم‌گیری در مورد نوع میز کنفرانس و سایر مبلمان اتاق کنفرانس، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را به طور کامل مطالعه کنید.


هدف شما چیست؟


در قدم اول شما باید در مورد هدف و نحوه استفاده میز کنفرانس شرکت خود تصمیم بگیرید. سؤالاتی که باید از خود بپرسید عبارت‌اند از: این میز برای چه کاربردهایی استفاده می‌شود و تعداد افرادی که به طور منظم از آن استفاده می‌کنند چند نفر است.

به‌عنوان مثال، اگر قصد دارید از میز کنفرانس به طور عمده برای جلسات استفاده کنید، یک میز کنفرانس چوبی با طول زیاد می‌تواند ایده‌آل باشد. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید برای اهداف آموزشی، کارکنان شرکت را به گروه‌هایی بحث و گفتگوی کوچک‌تر تقسیم کنید، یک میز کنفرانس گرد یا نیم‌گرد بهتر می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.


میز کنفرانس بزرگ مناسب برای شما چه ابعادی دارد؟


از آنجا که میز کنفرانس نقطه کانونی اتاق کنفرانس خواهد بود، مهم است که در انتخاب خود به سراغ میز کنفرانس بزرگ یا خیلی کوچک نروید. به همین منظور، یک متر مناسب بردارید و شروع به اندازه‌گیری کنید. البته خوب است بدانید که برخی از مدل‌های بازار را می‌توان با پیچ‌ومهره به هم متصل کرد تا یک میز کنفرانس چندبخشی ایجاد شود. این میز چندبخشی به شما این امکان را می‌دهد که هم‌زمان یک میز کنفرانس بزرگ و چند میز کوچک داشته باشید.


میز کنفرانس باید متناسب با ابعاد اتاق باشد. یک میز مناسب مرکز اتاق را پر می‌کند و در عین حال فضای کافی برای رفت‌وآمد و جابه‌جایی صندلی‌ها به جا می‌گذارد. بهتر است از تمام وسایلی که می‌خواهید در اتاق کنفرانس خود قرار دهید، یک چک‌لیست تهیه کنید (به طور مثال بورد ارائه، صفحه‌نمایش یا ویدیو پروژکتور، میکروفون و بلندگوها و ...) سپس در مورد فضای اتاق و نحوه چیدمان وسایل در آن فکر کنید. به یاد داشته باشید که در تصورات خود حتماً ابعاد دقیقی برای این وسایل در نظر بگیرید. همچنین فراموش نکنید که ابعاد اتاق را با در نظر گرفتن پنجره‌ها، درها و ارتفاع سقف اندازه بگیرید.

در ادامه به بررسی فروش آنلاین میزهای کنفرانسی و خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.


تهیه چک‌لیست خرید


با تهیه چک‌لیست تجهیزات‌، شما می‌توانید به‌سادگی مشخص کنید که به چه تعداد پلاگین، پریز، رابط تلفن و ... نیاز دارید و مبلمان اتاق را باید در کجای پریزها و ... قرار بدهید.

اگر اتاق کنفرانس شما کوچک است، نگران نباشید. هرچقدر هم که فضای در دسترس شما کم باشد، به دلیل تنوع شکل و ابعاد میزهای کنفرانس، می‌توانید میز کنفرانس چوبی یا فلزی مناسبی برای آن انتخاب کنید. حتی اگر در نمونه‌های آماده گزینه مناسبی نیافتید می‌توانید به سراغ میزهای کنفرانس سفارشی بروید.


میز کنفرانس مدرن یا کلاسیک؟

میز کنفرانس مستطیل شکل یک انتخاب کاربردی و کلاسیک برای اتاق هیئت‌مدیره است. از آنجا که سطح این میز تخت و یکدست است، فضای در دسترس آن برای برگزاری برنامه‌های دیگر مانند جلسات آموزشی، کافی است. میزهای کنفرانس به شکل دایره و نیم‌دایره که دارای کناره‌های محدب، انتهای کمی مخروطی و گوشه‌های گرد هستند در هر نوعی از دکوراسیون (مدرن یا کلاسیک) بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسند.


میز کنفرانس چوبی


میز کنفرانس بیضی‌ شکل با لبه‌های گرد و سطوح براق، در دفاتر کار مدرن بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسند. میزهای کنفرانس چندضلعی (که متداول‌ترین آن‌ها مستطیلی و مربعی هستند) هم برای فضاهای کوچک و هم برای فضاهای بزرگ مناسب‌اند و تنها نکته مهم تناسب ابعاد آن‌ها با اندازه اتاق کنفرانس است. انتخاب میز کنفرانس چوبی به شکل مستطیل یا مربع، ظاهری کلاسیک و رسمی به دفتر کار شما می‌بخشد.


میزهای کنفرانس از مواد مختلفی مثل چوب، فلز و شیشه ساخته می‌شوند. برای انتخاب یک میز کنفرانس بزرگ یا کوچک، باید جنس میز را هم در نظر گرفت. چوب بادوام‌ترین ماده برای ساخت مبلمان اداری است. میزهای چوبی انواع مختلفی دارند. میز کنفرانس چوبی اصل از چوب بریده شده از تنه درختان مانند چوب ماهون، بلوط یا افرا ساخته می‌شود. از آنجا که این نوع مبلمان از مواد بازیافتی یا فرآوری شده ساخته نمی‌شوند، گران‌قیمت‌تر هستند.


میز کنفرانس چوبی با چوب سخت و چوب نرم


یکی از اصطلاحاتی که ممکن است در خرید مبلمان چوبی به گوشتان خورده باشد، چوب سخت و چوب نرم است. اصطلاح چوب سخت و نرم در واقع به استحکام یا مقاومت چوب اشاره ندارد. چوب سخت از درختان برگ‌ریز (درختی که برگ‌های خود را از دست می‌دهد) یا درختان پهن‌برگ و چوب نرم از درختان مخروطی یا همیشه سبز، مانند کاج‌ها یا صنوبرها، تهیه می‌شود.

در ادامه به بررسی فروش آنلاین میزهای کنفرانسی و خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.


میز کنفرانس چوبی با تخته خرده چوب و تخته فیبر


برخی دیگر از میزهای کنفرانس چوبی با چسباندن چندین الیاف چوب به یکدیگر و با استفاده از گرما و فشار ساخته می‌شوند که انواع متداول‌تر آن به نام تخته خرده چوب و تخته فیبر یا MDF شناخته می‌شوند. تخته فیبر با چگالی متوسط از تخته خرده چوب قوی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از چوب عادی است زیرا از مواد بازیافتی ساخته شده است. معمولاً محصولات ساخته شده از این نوع مواد پس از اتمام کار با لمینیت یا، MDF روکش می‌شوند تا مانند چوب واقعی به نظر برسند و مقاومت و ماندگاری آن‌ها افزایش یابد.

میز کنفرانس چوبی به صورت سفارشی

میز کنفرانس چوبی سفارشی ما به هر سبک و اندازه ای که به دنبال آن هستید طراحی شده است، بنابراین چه به دنبال یک میز کنفرانس چوبی بزرگ اتاق هیئت مدیره باشید، چه مجموعه ای از میزهای کوچک میز کنفرانس چوبی، ما توصیه هایی را با توجه به فضای شما ارائه خواهیم کرد. 

امکانات زیادی از جمله تغییرات سفارشی میز کنفرانس چوبی استاندارد ما وجود دارد. بنابراین به ما اطلاع دهید که نیاز شما چیست و ما پیشنهادات میز کنفرانس چوبی را که برای شما مناسب است ارسال خواهیم کرد. 


همان‌طور که گفته شد انتخاب میز کنفرانس مناسب برای هر کسب‌و‌کاری نیاز به در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های کسب‌و‌کار و نیاز کاربران آن دارد. در این مطلب به نکات کلی که دانستن آن‌ها در خرید میز کنفرانس چوبی لازم است پرداخته شد، اما برای تجربه یک خرید مطمئن بهتر است از راهنمایی مشاوران حرفه‌ای در خرید انواع مبلمان اداری کمک بگیرید. برای این منظور می‌توانید از وب‌سایت مبلمان اداری جلیس استفاده کنید

میز کنفرانس سفارشی

میز کنفرانس سفارشی به طور اختصاصی و بر اساس یک طرح اصلی ساخته می‌شود تا نیازهای خاصی را برطرف کند. میزهای سفارشی متناسب با ابعاد فضای موردنظر شما ساخته می‌شوند و سایر ویژگی‌های آن‌ها مثل قابلیت دسترسی، دکوراسیون، سبک، رنگ و ... نیز، بر اساس سلیقه و نیاز شما طراحی می‌شود.

انواع میز کنفرانس سفارشی

اغلب میزهای سفارشی به درخواست مشتری و حتی بعضاً با الگوی پیشنهادی مشتری طراحی می‌شوند. اما برخی از میزهای کنفرانس که به‌طور کامل سفارشی نیستند، صرفاً بر مبنای طرح‌های موجود و قطعات پیش‌ساخته سرهم‌بندی می‌شوند.

ویژگی‌های میز کنفرانس سفارشی

ابعاد میز کنفرانس مدرن سفارشی به درخواست مشتری تعیین می‌شود اما به طور کلی، ارتفاع میز معمولاً چندین سانتی‌متر بیشتر از یک میز غذاخوری معمولی است تا در صورت لزوم بتوانید صندلی‌های اداری بزرگ‌تر اداری را در قسمت زیرین این میز جای دهید.

میزهای کنفرانس سفارشی اغلب دارای پریزهای برق، پلاگین‌های رایانه و سایر لوازم الکترونیکی ضروری برای کسب‌وکار شما هستند و تعداد و محل قرارگیری این موارد به سلیقه مشتری مشخص می‌شود. همچنین این میزها می‌توانند دارای متعلقات دیگری مثل محل قرارگیری ویدئو پروژکتور و میکروفون باشند.

کسب‌وکارهای مختلف به روش‌های مختلفی از فضا استفاده می‌کنند. برای تصمیم‌گیری در مورد شکل میز کنفرانس سفارشی، شما باید تعیین کنید که شکل اتاق، چیدمان مناسب آن و هدف میز کنفرانس شما چیست. میزهای کنفرانس در اشکال متداولی مثل بیضی، مستطیل، تی شکل، گرد و ... طراحی می‌شوند، اما از آنجا که میز کنفرانس سفارشی بر اساس الگوی منحصربه‌فرد مشتریان ساخته می‌شود، می‌تواند به هر شکل و هر اندازه دیگری نیز باشد.

چطور می‌توانید در کسب‌وکار خود از مزایای میز کنفرانس سفارشی استفاده کنید؟

هدف اصلی از ساخت یک میز سفارشی، متناسب بودن طراحی آن با ویژگی‌های کسب‌وکار مشتری است. میز اتاق کنفرانس مرکز فعالیت‌های اصلی هر اداره و سازمانی است. محلی برای ملاقات مشتریان، انجام مذاکرات و معاملات، تولد ایده‌ها، جلسات مصاحبه و ... . اگر کسب‌وکار شما معمولی نیست، یا برند شرکتی و برند کارفرمایی این کسب‌وکار جایگاه ویژه‌ای برای شما دارد، بهتر است از یک میز معمولی که در هر فروشگاهی پیدا می‌شود استفاده نکنید. میز کنفرانس سفارشی علاوه بر برآورده کردن نیازهای خاص کسب‌وکار شما، امضای تجاری شما هم هست؛ بنابراین سفارشی‌سازی این امضا، به‌گونه‌ای که بیانگر حرفه‌ای بودن و تفاوت‌های کسب‌وکار شما باشد، گزینه معقولانه‌ای به نظر می‌رسد.


میز کارگروهی مدرن و سفارشی

میز کارگروهی مدرن و سفارشی، حاصل یک میز جلسه منحصربه‌فرد برای هر مشتری است. از آنجا که هیچ دو شرکتی دقیقاً شبیه هم نیستند، هیچ دو میز جلسه‌ای هم نباید کاملاً مشابه هم باشند. میز کنفرانس سفارشی ریشه اصلی فلسفه شرکت شما را نشان می‌دهد و باید بر اساس داستان شکل‌گیری و فرهنگ سازمانی شرکت شما ساخته شود. به یاد داشته باشید که این میز پذیرای مهمانان جدید و مشتریان و ذی‌نفعان آینده شرکت شماست. بهتر است حداکثر دقت و بودجه را به بخشی از تجهیزات شرکتتان که مرکز معاملات تجاری روزانه به شمار می‌رود، اختصاص دهید تا مطمئن شوید بهترین تأثیر ممکن را بر افراد حاضر در کسب‌وکارتان خواهد داشت.

جهت مشاوره درباره میز کارگروهی مدرن و سفارشی میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


میز کنفرانس سفارشی

فروش آنلاین میزهای کنفرانسی

در طراحی میزهای سفارشی از گزینه‌های مختلفی استفاده می‌شود. به طور مثال، جنس بدنه‌ی میز کنفرانس سفارشی می‌تواند چوب افرا، چوب گردوی سفید، چوب بلوط سفید یا سایر موارد باشد. همچنین در روکش این میزها می‌توان از چوب گردو، افرا، بلوط یا از فولاد سیاه، برنز، برنج و غیره استفاده کرد.

جهت مشاوره فروش آنلاین میزهای کنفرانسی و میز کنفرانس سفارشی میتوانید با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید.

میز کنفرانس شیشه‌ای

میز کنفرانس شیشه‌ای یکی از انواع میزهای کنفرانس است که می‌تواند به‌عنوان کاتالیزور اصلی دکوراسیون در بسیاری از شرکت‌ها استفاده شود. امروزه، مهم است که در طراحی دکوراسیون اتاق‌های کنفرانس، فضاها و تجهیزات به کار برده شده هم‌زمان زیبا و کاربردی باشند. میزهای کنفرانس شیشه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تحقق این هدف هستند،

جهت مشاوره فروش آنلاین میزهای کنفرانسی و میز کنفرانس سفارشی میتوانید با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید.

انواع میز کنفرانس شیشه‌ای

میزهای کنفرانس شیشه‌ای انواع مختلفی دارند. در طراحی و ساخت این میز‌ها می‌توان از چوب یا فلز برای اسکلت و بدنه استفاده کرد. استفاده از فلز در طراحی پایه‌های این میز گزینه محافظه‌کارانه‌تری است؛ به‌خصوص اگر محل کار شما شلوغ و پررفت‌وآمد باشد. جنس سطح این میز می‌تواند از شیشه ساده یا رنگی، آینه‌ای یا حتی وایت‌برد باشد. این میزها عموماً ظاهر بسیار زیبایی دارند. اگرچه حمل‌ونقل و نگهداری از آن‌ها نسبت به سایر میزها کمی دشوارتر است. در مجموع میز کنفرانس سفارشی میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مزایای میز کنفرانس شیشه‌ای

میز کنفرانس شیشه‌ای فضای کار شما را مدرن‌تر نشان می‌دهد و استفاده از آینه در طراحی این میزها تأثیر مستقیمی در روشنایی و دلبازی فضا دارد. اگر به دنبال به‌روزترین ترندهای میز کنفرانس سفارشی هستید شیشه‌‌های مات مشکی بهترین گزینه برای شما هستند. امکان سفارشی‌سازی این میزها در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارد و برخلاف تصور عموم، مشکلی برای تعبیه پلاگین‌ها، سیم‌کشی خطوط تلفن، کامپیوتر و ... در میز کنفرانس شیشه‌ای وجود ندارد.


خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس

در خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس باید دقت نمایید، زیرا میز کنفرانسی باید از طرح و جنس مناسب و با دوامی ساخته شده باشد، خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس نیازمند مشاوره و راهنمایی درست میباشد، بهتر است برای مشاوره و یا خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

در خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس مزایای زیادی وجود دارد، یکی از مهمترین مزیت هایی که وجود دارد این است که تنوع زیادی در خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس وجود دارد و دست شما برای انتخاب و خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس بسیار باز است.


دو نکته بسیار مهم در خرید میزهای سفارشی

نکته اول: اضافه‌کردن برش و حفره‌های اضافی به میز کنفرانس چوبی یا فلزی کار سختی نیست. در صورت نیاز، حتی خودتان هم می‌توانید با یک دستگاه دریل این برش‌ها را اضافه کنید. اما اگر به دنبال سفارش دادن میز شیشه‌ای هستید، حتماً پیش از طراحی تعداد دقیق برش‌های سیم‌کشی، خروجی‌ها و پلاگین‌ها را مشخص کنید، چون برخلاف سایر میزها (مثل میزهای چوبی) بعد از طراحی و ساخت، امکان اضافه‌کردن برش به میز کنفرانس سفارشی شیشه‌ای وجود ندارد (شیشه می‌شکند یا ترک می‌خورد).

نکته دوم: صفحه‌های شیشه‌ای شفاف به‌راحتی تمیز نمی‌شوند بنابراین استفاده از شیشه‌های مات یا رنگی برای ساخت میز کنفرانس گزینه مناسب‌تری است. همچنین اضافه‌کردن یک‌لایه ضدخش به صفحه شیشه‌ای میز، خیال شما را از بابت آسیب‌های بعدی راحت می‌کند.


خرید اینترنتی میز کنفرانس

برای خرید اینترنتی میز کنفرانس سبک میز، دوام و در نظر گرفتن فضای ذخیره سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید اینترنتی میز کنفرانس انتخاب خوبی برای شرکت‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها هستند، زیرا محیط ‌های آموزشی و جلسات انعطاف‌پذیر را می‌توان به راحتی، حتی در زمان کوتاه، راه‌اندازی کرد.

اگرچه اکثر خرید اینترنتی میز کنفرانس مستطیل شکل هستند، اما برخی از آنها به شکل نامنظم هستند که با اتصال به یکدیگر، چیدمان های بسیار جالب و جذابی ایجاد می کنند.

نکات مهم در خرید اینترنتی میز کنفرانس

1. سبک اتاق جلسات

2.وزن و مونتاژ آسان

3.کیفیت

4.قیمت 

5.امنیت بالای پرداخت

6.مدل میز

معرفی میز کنفرانس شیشه ای و چوبی

یک میز کنفرانس بزرگ نیاز هر شرکت یا ساختمان اداری است. این میز به افراد اجازه می دهد تا برای بحث و مشورت دور هم جمع شوند. میز ها در اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند. با این حال می توانید میز کنفرانس سفارشی را هم در نظر بگیرید تا کاملا متناسب با نیاز شما تولید شود. 

مزیت یک میز کنفرانس شیشه ای 

وقتی به گردآوری نیروی کار و بحث احتیاج داشته باشید، باید یک میز کنفرانس بزرگ در نظر بگیرید. در طراحی اداری مدرن از مواد اولیه ای همچون شیشه برای ساخت یک میز کنفرانس بزرگ استفاده می شود. میز های کنفرانس انواع مختلفی دارند و در شکل های مختلف تولید می شوند. معمولا برای انتخاب و ساخت یک میز کنفرانس از شیشه یا چوب استفاده می شود. هر یک از این دو ماده اولیه دارای ویژگی های خاص خود هستند. طراحی یک میز شیشه ای با چوبی کاملا تفاوت دارد. ساخت یک میز کنفرانس بزرگ با استفاده از شیشه به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید این میز را در شکل های مختلف مات، شفاف و نیمه شفاف سفارش دهید. یک میز کنفرانس شیشه ای می تواند زیبایی ساختمان اداری شما را دوچندان کند. شیشه یک ماده اولیه غیر جاذب است. از همین رو تمیز کردن آن بسیار راحت تر از موادی مثل چوب است. شما در کمترین زمان ممکن می توانید یک میز کنفرانس شیشه ای را تمیز کنید. مزیت مهمی که این میز دارد، انعکاس نور است. این انعکاس در حدی نیست که چشم را آزار دهد ولی می تواند تا حدودی به روشن تر شدن فضای اتاق کنفرانس کمک کند. به طور کلی یک میز کنفرانس شیشه ای برای تکمیل دکوراسیون داخلی اداری  یک ساختمان بسیار ایده آل است. 

معرفی میز کنفرانس چوبی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یکی از موادی که برای ساخت میز کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد، چوب است. این میز معمولا در دکوراسیون کلاسیک طرفداران زیادی دارد. میز کنفرانس چوبی در برابر انواع شرایط آب و هوایی مثل گرما مقاومت خوبی دارد. از مهم ترین ویژگی های این نوع میز کنفرانس، دوام و پایداری آن است. با میز کنفرانس چوبی می توانید یک سرمایه گذاری بلند مدت و مطمئن داشته باشید. تنوع رنگ و روکش در این نوع میز هم بسیار بالاست. شما می توانید میز کنفرانس چوبی خود را با طرح، روکش و چوب های مختلف سفارش دهید. اگر هر یک از میز های موجود در بازار برای شما مناسب نبود می توانید به میز کنفرانس سفارشی هم فکر کنید. 
کانتر اداری از دیگر تجهیزات مهم اداره می باشد و شما می توانید برای آشنایی و خرید آن به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

در پایان، فراموش نکنید که برای خرید میز کنفرانس سفارشی، مشاوره با متخصصان و طراحان حرفه‌ای امری ضروری است. در این راستا، برند آریا با ارائه مشاوره تخصصی در طراحی مبلمان اداری، آماده خدمت‌رسانی به شماست. برای مشاوره خرید و ثبت سفارش‌های خود، می‌توانید از وب‌سایت مجموعه استفاده کنید یا با شماره‌تلفن‌های ... تماس بگرید.



مطالعه بیشتر