میز کارگروهی

neon_off neon_on

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که تصمیم‌گیری را از کجا شروع کنید،

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که تصمیم‌گیری را از کجا شروع کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. از آنجا که تصمیم اشتباه می‌تواند تأثیر زیادی در راحتی و کارایی محیط کار شما داشته باشد، بهتر است پیش از انتخاب تمام جوانب را به خوبی بسنجید.

رایج‌ترین انواع میزکارگروهی کدامند؟

اگرچه برای تعیین اندازه میز خود باید میزان فضای در دسترس را اندازه بگیرید، اما باید از انواع میزهای موجود نیز آگاهی داشته باشید. شاید در نگاه اول به نظر برسد که تنها گزینه موجود برای میز کارگروهی و سایت میزهای چهارگوش و مستطیل‌شکل هستند، اما در بازار انواع مبلمان اداری مدرن امروز، گزینه‌های بسیار متنوعی وجود دارد که برخی از آن‌ها ممکن است مناسب فضای کار شما باشد. در ادامه برخی از متداول‌ترین انواع میزهای کارگروهی موجود را معرفی می‌کنیم.


میز کارگروهی




















آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

میز کارگروهی و انواع مدرن و سفارشی


میز کارگروهی موج‌دار

میزهای موج‌دار برای استقرار مانیتورهای سبک قدیمی که به فضای بیشتری نیاز داشتند ایجاد شده‌اند، میزهای موج‌دار از یک طرف پهنای بیشتر و از طرف دیگر پهنای کم‌تری دارند، و دلیل نام‌گذاری آن‌ها نیز همین موضوع است. در حالی که امروزه بیشتر افراد از تجهیزات رایانه‌ای جمع‌وجورتری استفاده می‌کنند، این سبک میز همچنان محبوب است زیرا بدون اشغال فضای زیاد، سطح در دسترس بزرگ‌تری را برای کار فراهم می‌کند. ضمن این که در قسمت زیرین این میزها فضای بیشتری برای قرار دادن پا (یا زیرپایی) وجود دارد.

از آنجا که یک قسمت از میز پهنای بیشتری دارد، فضای بیشتری را هم اشغال می‌کند و اگر با مشکل کمبود جا مواجه هستید، ممکن است میز موج‌دار بهترین گزینه در میان انواع میز کارگروهی مدرن و سفارشی نباشد.

میز کار گروهی شعاعی یا گوشه‌ای

میز کارگروهی گوشه‌ای، همانطور که از نامش پیداست، برای قرار گرفتن در گوشه اتاق طراحی شده است. این نوع از میزها می‌توانند شما را قادر سازند تا از فضای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. میز کار گوشه‌ای خصوصا در دفاتر كوچك یا اتاق‌های چند منظوره گزینه بسیار کاربردی است. ضمن این که از میزهای گوشه‌ای به عنوان میز کارگروهی و سایت در دفاتر طرح باز، که میزان تعاملات افراد زیاد است، استفاده می‌شود.

البته به یاد داشته باشید که میزهای گوشه‌ای عموما دارای جهت‌گیری سمت چپ یا راست هستند، بنابراین چیش از خرید باید دقت کنید که قصد دارید میز خود در کدام گوشه دفتر کار قرار دهید.

میز کارگروهی نیمکتی

میزهای نیمکتی به طور معمول مستطیل شکل‌اند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به صورت ردیفی قرار بگیرند. به همین دلیل این میزها گزینه مناسبی برای اتاق‌های تیمی یا دفاتر چند نفره به شمار می‌روند. میزهای نیمکتی کوچک‌تر از میزهای گوشه‌ای هستند و می‌توانند گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری باشند، به خصوص اگر دفتر کار بزرگی دارید.

یکی دیگر از مزایای مهم میزهای نیمکتی این است که شما می‌توانید به راحتی با اضافه کردن چند میز دیگر مجموعه میزها را به میز کارگروهی مدرن و سفارشی تبدیل کنید. بنابراین، اگر قصد دارید تجارت خود را توسعه داده و اعضای تیم بیشتری را استخدام کنید، این نوع میزها گزینه ایده‌آلی هستند.

میز کارگروهی پشت‌به‌پشت

مشابه میزهای نیمکتی، میزهای پشت‌به‌پشت برای ایجاد بانک میز طراحی شده‌اند. البته برخلاف میزهای جداگانه، آن‌ها فضای کاری لازم برای چندین نفر را فراهم می‌کنند. به عبارت دیگر، با خرید میزهای پشت‌به‌پشت علاوه بر داشتن یک میز کارگروهی، نیازی به خرید میزهای جداگانه هم ندارید.

میز کارگروهی و سایت

میز کارگروهی و سایت در واحدهای کوچک‌تر نیز طراحی می‌شود و اگر به دنبال میز دو نفره هستید، می‌توانید مدل دو ‌نفره آن را تهیه کنید. مزیت این میزها در این است که با کنار هم قرار دادن میزهای منفرد امکان تبدیل آن به میز کارگروهی هشت نفر یا بیشتر نیز وجود دارد. میزهای پشت‌به‌پشت برای کار تیمی و تشویق به همکاری بسیار مناسب‌اند و در مواقع لزوم قابلیت استفاده به عنوان میز جلسه را نیز دارند. در مجموع میتوان گفت میز کارگروهی و سایت بسیار پرکاربرد است.

  • میزهای کارگروهی با قابلیت تنظیم ارتفاع

با استفاده از طراحی‌های صنعتی انعطاف‌پذیر، میزهایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند را می‌توان با فشار دادن یک دکمه از حالت نشسته به حالت ایستاده تغییر داد. اگرچه قبلا این نوع میزها به تنظیم دستی احتیاج داشتند، امروزه اکثر آن‌ها دارای موتورهای الکترونیکی هستند، بنابراین شما می‌توانید به راحتی ارتفاع میز کار خود را تنظیم کنید.

میزهای کارگروهی با قابلیت تنظیم ارتفاع یکی از گران‌قیمت‌ترین میزهای موجود در بازار هستند. این میزها با آسان ساختن نشست و برخاست در طول روز، در بهبود سلامت کارمندان تأثیر بسیار مثبتی دارند. البته این میزها اغلب تک‌نفره هستند و به دلیل قیمت بالا، کاربرد زیادی در ساخت میز کارگروهی ندارند. اگر چه به کار بردن آن‌ها در ساخت میز کارگروهی مدرن و سفارشی، با حفظ سلامت کارکنان، سرمایه شرکت را حفظ می‌کند.

نکاتی که باید هنگام انتخاب میز کارگروهی در نظر بگیرید

هنگام جستجوی یک میز کارگروهی مناسب موارد زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها فکر کرد. از صنعتی که در آن کار می‌کنید گرفته تا نحوه تعاملات کارمندان. هر عامل کوچکی می‌تواند بر تصمیم شما تأثیر بگذارد. در ادامه برخی از ملاحظات مشترکی که باید هنگام خرید میز کارگروهی دفتر کار خود داشته باشید ذکر شده است.

اندازه میز کارگروهی

مشاغل مختلف به میزهایی در اندازه‌های مختلف احتیاج دارند، نیازی به ذکر این واقعیت نیست که فضای موجود ممکن است اندازه میز را محدود کند. اگر کارمندان دفتر شما به تجهیزات زیاد (مثلا مانیتورهای متعدد) و فضای لازم برای کاغذ بازی نیاز دارند، باید به سراغ میزهای بزرگ‌تر بروید. اما اگر بیشتر آن‌ها هر روز از میز کار خود استفاده نمی‌کنند یا فقط به یک لپ‌تاپ نیاز دارند، می‌توانید میزهای جمع‌وجورتر را انتخاب کنید.

میز کارگروهی مدرن و سفارشی

دفتری طراحی کنید که نشان‌دهنده برند شما باشد. ظاهر دفتر شما به طور مستقیم نشان‌دهنده نام تجاری شما است، بنابراین باید مشخص کنید که می‌خواهید برند شما چگونه با کسانی که از فضای کارتان بازدید می‌کنند، صحبت کند. در حالی که نوع و اندازه میز انتخابی شما باید کاربردی باشد، اما از نظر ظاهری باید به رنگ و سبک دکوراسیون و مبلمان همراه آن نگاه کنید.

میز کارگروهی رنگی به شما این امکان را می‌دهد که برند تجاری خود را به وضوح در دکوراسیون شرکتتان منعکس کنید، کاربرد دیگر آن نمایش دادن این موضوع است که کدام تیم یا بخش در کدام قسمت شرکت مستقر است. هنگامی که میزهای رنگارنگ را با دکوراسیون دفتر کار و سایر مبلمان اداری ترکیب می‌کنید، می‌توانید یک دفتر پر جنب‌وجوش ایجاد کنید که به بهبود بهره‌وری کارکنان آن کمک می‌کند.

میز کارگروهی مدرن و سفارشی بسیار پر کاربرد تر از آن است که فکرش را میکنید.

در پایان می‌توانید برای انتخاب و خرید میز کارگروهی مناسب به وب‌سایت چیدمان برتر اداری آریا مراجعه کنید یا با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.

میز کارگروهی اداری چهار نفره

هنگام انتخاب میز اداری چهار نفره ، مهم‌ترین نکته این است که اطمینان حاصل کنید میز مورد نظر تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. قبل از این که به سراغ بررسی گزینه‌های موجود بروید، یک چک‌لیست از فاکتورهایی که در انتخاب میز اداری برایتان مهم است، تهیه کنید و بر اساس میزان اهمیت هر فاکتور، به آن نمره بدهید. اولویت‌بندی این فاکتورها، دید بهتری در مورد این که دقیقا به دنبال چه نوع میز اداری هستید، به شما می‌دهد.

چطور یک چک‌لیست خرید میز اداری تهیه کنید؟

بهترین راه برای تهیه چک‌لیست، مشخص کردن سوالات مهم و پاسخ دادن به آن‌هاست. سوالات این چک‌لیست‌ شامل چند دسته موضوعی مختلف می‌شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

نحوه کار

قبل از هر چیز بهتر است سوالاتی در مورد نحوه کار خود بپرسید. به طور مثال، آیا زمان زیادی را صرف کارهای اداری، طراحی و تهیه نقشه‌ها یا تایپ کردن با رایانه می‌کنید؟ آیا تعداد جلساتی که در دفتر کار خود برگزار می‌کنید زیاد است؟ آیا شرکت شما مکررا میزبان بازدید‌کنندگان خارجی است؟

نیازهای کاری

نکته بعدی بررسی مواردی است که به طور مشخص در کسب‌وکارتان به آن‌ها نیاز دارید. مثلا، آیا در دفتر کار خود از تعدادی (بیش از یک عدد) چاپگر یا رایانه استفاده می‌کنید؟ آیا به کمد، فایل یا فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی پرونده‌ها یا لوازم نیاز دارید؟ آیا کارکنان دفتر کار شما از میزهای منفرد استفاده می‌کنند یا استفاده از یک میز کارگروهی اداری چهار نفره برای برای آن‌ها بهتر است؟

فضای در دسترس

سوال بعدی، که در واقع مهم‌ترین سوال است، مربوط به ابعاد اتاق و فضای در دسترس شماست. اتاق شما چه اندازه است؟ با در نظر گرفتن فضای کافی در پشت میز اداری چهار نفره و لحاظ کردن فاصله لازم با در، پنجره و و سایر لوازم اتاق، چه میزان جا برای قرار دادن میز باقی می‌ماند؟

میز اداری چهار نفره

اگر فضای محدودی دارید ، سعی کنید از میزهای کارگروهی اداری چهار نفره استفاده کنید که مجهز به سطوح مختلف، کشو یا قفسه باشند. هنگام اندازه‌گیری ابعاد، مطمئن شوید که قرار دادن میز در محل مورد نظرتان، سد راه باز و بسته شدن در و پنجره نمی‌شود.

بودجه

بودجه شما اغلب تعیین‌کننده نهایی نوع میز اداری است که می‌توانید خریداری کنید. چقدر بودجه برای خرید میز اداری چهار نفره در نظر گرفته‌اید؟ آیا در محاسبه بودجه خود هزینه‌های مربوط به صندلی‌ها را هم لحاظ کرده‌اید؟ تا چه میزان افزایش قیمت را می‌توانید بپذیرید؟ آیا بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید با ویژگی‌های مد نظرتان همخوانی دارد؟ آیا از قیمت‌های بازار اطلاع دارید؟

ویژگی‌های زیبایی‌شناختی

در نهایت، ظاهر میز کار شما باید متناسب با سلیقه و دکوراسیون دفتر کارتان بوده و از ویژگی‌های زیبایی‌شناختی خوبی برخوردار باشد. سوالاتی که باید بپرسید عبارت‌اند از: محیط دفتر شما مدرن است یا سنتی؟ استفاده از چوب را ترجیح می‌دهید یا شیشه؟ رنگ مورد نظر شما کدام است؟

نکات مهم در ارزیابی میز اداری چهار نفره

بعد از تهیه چک‌لیست می‌توانید از نکات زیر برای ارزیابی میز مناسب استفاده کنید.

برای کسانی که زیاد سفر می‌کنند یا وقت زیادی را خارج از اداره می‌گذارنند، میزهایی که دراورهای کشویی مجهز به قفل و کلید دارند، گزینه مناسب‌تری هستند.

اگر کارهای اداری شما زیاد است و بیشتر زمان خود را پشت میز کار می‌گذرانید، استفاده از میزهایی به شکل L یا U گزینه ایده‌آلی است؛ چون با افزودن یک سطح اضافی فضای بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

اگر با بیش از یک مانیتور، یک رایانه و یک چاپگر روی میز کار می‌کنید ، بهتر است از یک میز اداری چهار نفره جمع‌وجور استفاده کنید و تجهیزات اضافه را روی میز عسلی، فایل یا سایر مبلمان اداری قرار دهید.

اگر به طور مداوم جلسه برگزار می‌کنید، یا کار شما پروژه‌محور است و نیاز به همکاری افراد دارید، یا اگر به طور مکرر فرم‌ها و فایل‌های کاغذی را برای مرور مجدد مرتب می‌کنید، یک میز نیم‌دایره که با مبلمان اداری همخوانی داشته باشد، گزینه خوبی برای شماست.

میز اداری چهار نفره و انواع آن

به طور کلی، میز اداری چهار نفره به شما این امکان را می‌دهد تا اتاق‌های بزرگ‌تر را به چند بخش کوچک‌تر تقسیم کرده و به اصطلاح فضای موجود را "منطقه‌بندی" کنید. بسته به کاربرد، میزهای اداری چهار نفره را می‌توان به شکل زیر دسته‌بندی کرد:

میزهای چند تکه

استفاده از این میزها روشی عالی برای تهیه فضای کاری بزرگ‌تر و انعطاف‌پذیرتر است. میزهای چند تکه را می‌توان با توجه به نیازهای خاص شما با کشو، قفسه و ... ترکیب کرد. حتی بعدا هم می‌توانید تغییراتی را در این میزها ایجاد کنید و بخش‌های مختلفی را به آن‌ها اضافه یا از آن‌ها کم کنید.

میزهای گوشه‌ای

انتخاب این میزها برای استفاده بیشتر از فضای محدود توصیه می‌شود. میزهای گوشه‌ای را می‌توان در کنار میزهای چند تکه نیز استفاده کرد. این نوع از میزها در بین افرادی که از خانه کار می‌کنند هم بسیار محبوب هستند.

میزهای کامپیوتر

این نوع از میزها مخصوص برنامه‌نویسان یا افرادی هستند که تمام کار خود را با رایانه انجام می‌دهند. میزهای کامپیوتر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فضای کاری راحت و کافی (نه زیاد و نه کم) را برای کاربران آن فراهم کنند. این میزها اغلب به صورت میز اداری کارگروهی چهار نفره طراحی می‌شوند.

میزهای اجرایی

میزهای اجرایی اغلب سنگین‌ترند و جزئیات و فضای بیشتری دارند. این فضا شامل سطوح و بخش‌هایی برای ذخیره‌سازی تجهیزات (از جمله کشوها و کابینت ها) هستند. این مدل میز اداری چهار نفره معمولا در مرکز اصلی یک دفتر کار بزرگ استفاده می‌شود.

میزهای چرخدار

پایه‌های این نوع میز، همان طور که از نامش پیداست، دارای چرخ‌های کوچکی است. البته بر روی این چرخ‌ها یک پین وجود دارد که در صورت بالا بودن این پین چرخ‌ها قفل شده و میز ثابت می‌شود. این نوع میز برای کسب‌وکارهایی که به تجهیزات انعطاف‌پذیر نیاز دارند و کاربردهای مختلفی را از میز اداری چهار نفره خود انتظار دارند، مناسب است.

انواع میز کارگروهی مدرن و سفارشی

آیا به ویژگی های یک میز کارگروهی و سایت فکر کرده اید؟ معمولا مدیران شرکت ها و ساختمان های اداری به یک تا چند تا از این میز ها نیاز دارند. این میز های گروهی برای ساختمان های کوچک با فضای محدود یک انتخاب ایده آل هستند. میز کارگروهی مدرن و سفارشی برای افزایش بهره وری نیروی کار یک پیشنهاد عالی است.میز کنفرانس نیز برای برگزاری جلسات استفاده می شود.

کاربرد میز اداری چهار نفره

آیا به فضایی برای چند نیروی انسانی در کنار یکدیگر نیاز دارید؟ یک میز اداری چهار نفره برای همین کار طراحی شده است. میز های اداری چهار نفره برای بهینه سازی فضا بهترین انتخاب هستند. این میز ها به شما اجازه می دهند تا نهایت استفاده را از فضای خود ببرید. این میز برای مواقعی که فضا محدود است، یک انتخاب ایده آل به نظر می رسد. میز اداری چهار نفره با سبک، طرح و مواد اولیه مختلفی ساخته می شود. برخی از این میز های اداری به راحتی قابل تنظیم هستند. اگر فضای محدودی دارید و تعداد نیروی کاری شما زیاد است، استفاده از میز اداری چهار نفره را به شما پیشنهاد می کنیم. با این میز فضای اداری شما به حداکثر ممکن می رسد. به یاد داشته باشید که مشکلات کمر یکی از آسیب های رایج در کار اداری و گروهی است. از همین رو باید به ارگونومیک بودن میز و استاندارد آن دقت کافی داشته باشید. به طور کلی یک میز کارگروهی اداری چهار نفره باید برای نشستن طولانی راحت و کاربردی باشد.

برای آشنایی با طراحی داخلی اداری به صفحه مورد نظر مراجعه کنید. 


میز کار گروهی جلیس، ویژگی ها و استانداردها

در سال های اخیر، توجه شرکت ها به کار تیمی افزایش یافته است. همین موضوع سبب شده تا تجهیزات اداری نیز تغییر کنند. یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات اداری میزها هستند که به طور سنتی برای هر کارمند به طور مجزا در نظر گرفته می-شوند. با این حال در سال های اخیر ، میزهای کار گروهی ساخته شده اند. این میزها در کنار این که استقلال کار هر فرد را حفظ می کنند، به او امکان انجام کار تیمی را هم می دهند. میز کار گروهی جلیس یکی از میزهایی است که برای این هدف ساخته شده است.

در این مقاله، پس از بیان مقدماتی درباره اهمیت کار گروهی و خصوصیاتی که یک میز کار تیمی باید داشته باشد، میز کار گروهی جلیس را معرفی می کنیم.  این میزِ فوق العاده، به شما کمک می کند تا در کنار حفظ استقلال، یک کار تیمی فوق العاده را تجربه کنید. 

  

میز کار گروهی جلیس، مدل نکا

اهمیت کار تیمی در ادارات

در حال حاضر، در جوامع مختلف -از جمله ایران- کاملا پذیرفته شده است که کار تیمی یک فعالیت مطلوب است. به ندرت ممکن است فرد صاحب خردی را پیدا کنید که معتقد باشد کار تیمی وقت تلف کردن است و بازدهی ندارد. 

کار گروهی کارآمد است؛ چون در آن تقسیم وظایف انجام می شود. 

افراد تیم بر هم نظارت می کنند و لزوم نظارت بیرونی کمتر می شود.

نوآوری بیشتری در کارها دیده می شود. دلیل آن هم این است که به جای یک فکر، چندین فکر درگیر یک کار می شود.

افراد تیم از هم یاد می گیرند.

حال آنها بهتر می شود، شاد می شوند و با انرژی مضاعفی کار می کنند. 

تجهیزات اداری، در حقیقت چیزهایی هستند که شیوه کارِ کارمندان را مشخص می کنند. پس اگر می خواهید به سمت کار گروهی حرکت کنید، لازم است تغییراتی در تجهیزات خود محل کار ایجاد کنید. میز کار گروهی جلیس یکی از آن تغییرات است که نتایج فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت. 

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کارمندانتان در اتاق-های مجزا و پشت میز شخصی خود کار کنند، و در عین حال کار به شکل تیمی انجام شود. پس چیزی که لازم دارید یک تغییر است. 

برای این که میز کار گروهی را جایگزین میزهای کنونی خود کنید، نخست باید ویژگی های ضروری این نوع میز را بدانید تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. 

ویژگی های یک میز کار گروهی خوب

ویژگی های یک میز کار گروهی خوب شامل موارد زیر است:

1. مدیریت کابل

اکثر افراد، روی میز خود با رایانه یا لپ تاپ کار می کنند. پس مدیریت کابل، یکی از مواردی است که یک میز خوب باید ارائه دهد. از آنجا که میزهای کار گروهی میزبان بیشتر از یک نفر هستند، مدیریت کابل اهمیت بیشتری پیدا می کند. سیم-های به هم ریخته روی میز، علاوه بر اینکه ظاهر زشتی به اتاق می دهند، نظم فکر را هم از بین می برند. علاوه بر این، کشیدگی تصادفی سیم ها ممکن است به دستگاه آسیب بزند یا با قطع برق دستگاه، کار تیم را مختل کند. 

اگرچه بخشی از مدیریت کابل، شامل قرار دادن میز در نزدیکی پریز است، بخش جدایی ناپذیر نحوه مدیریت کابل ها، به ویژگی-های خود میز متکی است.

برخی از میزها، مانند میز کار گروهی جلیس، به طور خاص دارای فضایی هستند که به شما امکان می دهد کابل های خود را در یک مکان جمع کنید، یا یک شکاف کوچک در پشت دارند که می-توانید سیم ها را در آن قرار دهید. 

2. محفظه های مناسب برای هر فرد

یکی از ویژگی های مهمی که میز کار گروهی را از سایر میزها متمایز می کند، محفظه های مناسب تعبیه شده برای هر فرد می-باشد.  در حالت ایده آل، کشو و یا قفسه بندی برای هر فرد لازم است. افراد تیم باید در کنار اشتراک میز با دیگران، دارای فضاهای شخصی باشند که بتوانند وسایل خود را در آن بگذارند و آنها را مرتب نگه دارند. اگر این چنین نباشد، احساس استقلال از بین می رود و آشفتگی -که در نتیجه نداشتن جای کافی به وجود می آید.بر فعالیت تیمی تاثیر می گذارد.

 میز کار گروهی جلیس دارای فایل هایی با دو کشو، همراه با فضای مناسب جهت قرار دادن لوازم کاربردی است. همچنین محفظه-ای برای قرار دادن کیس کامپیوتر دارد. 


میز کار گروهی جلیس، مدل لارک

3. مونتاژ خوب

بهترین میزهای کار گروهی، به خوبی قابل مونتاژ و جداسازی هستند. بنابراین حمل و نقل آنها آسان است. این میزها معمولاً در طراحی خود، فضای اطراف را در نظر می گیرند تا به درستی در مکان مناسبی قرار بگیرند. اگر میزها یک تکه باشند، حمل و-نقل آنها سخت می شود. در مورد میزهای تکی، شاید کار آسانتر باشد؛ اما میزهای کار گروهی جای زیادی را می گیرند و لازم است اجزای آن از هم جدا شوند.

از طرف دیگر، اگر جنس قطعات و رابط های میزهای قابل مونتاژ خوب نباشد، ممکن است پس از یک بار باز کردن هرز شوند و دیگر قابل استفاده نباشند. همچنین ممکن است امنیت اولیه را از دست داده و یا هنگام کار جیر جیر کنند.  

میز کار گروهی جلیس دارای اتصالاتی است که به آسانی و به دفعات، قابلیت باز و بسته شدن دارند، بدون اینکه عملکرد آنها دچار اشکال گردد. این اتصالات از شرکت Hafele آلمان تامین می‌گردند.

4. ارتفاع مناسب و طراحی ارگونومیک:

میز ارگونومیک نه تنها برای شرایط فیزیولوژیک افراد در شرایط ایستا مناسب است، بلکه شرایط فیزیولوژیک آنها را در حالت پویا نیز بررسی می کند. ارتفاع صحیح میز باید با توجه به ارتفاع آرنج تنظیم شود. ارتفاع میز معمولی 29.5 اینچ (74 سانتی متر) است. 

میزهای ارگونومیک معمولا در جلو و زیر سطح میز، کشویی ندارند. کشوی یا دراور در جلو میز ممکن است جای ران را کم کند و سبب آسیب به کمر شود. از آنجایی که بسیاری از افراد فاصله کمی از ران تا ساعد دارند، مطمئن شوید که سطح کار کمتر از دو اینچ ضخامت دارد.

میز کار گروهی جلیس ارگونومیک است. با ارتفاع 74 سانتی متر و طراحی مناسب ساختار بدن، این میز یک تجربه کار گروهی خوب را برای شما رغم می زند. میز جلیس، در جلو کشو ندارند و جای ران کارمندان را تنگ نمی کند. ضخامت سطح کار آن نیز 16 میلی-متر است. 

معرفی میز کار گروهی جلیس

میز کار گروهی جلیس در دو نوع «میز کار گروهی نکا» و «میزکار گروهی لارک» تولید می شود.  هر دو این محصولات با کیفیت عالی و طراحی ارگونمیک ساخته شده اند. ویژگی های میز کار گروهی جلیس به شرح زیر است:

صفحه محصول از جنس MDF است و ضخامت آن 16 میلی متر می-باشد. 

میز به راحتی قابل مونتاژ کردن و جداسازی است. حمل و نقل آن آسان است و با چند بار بسته و باز شدن پیچ ها لق نمی شوند. اتصالات از شرکت Hafele آلمان تامین می‌گردد.

پایه‌های میز با پوشش رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده اند. این رنگ ها در برابر اشعه خورشید به مرور رنگ نمی بازند، در اثر ضربه، خراش پیدا نمی کنند و خش پذیری آنها کم است. رنگ الکترواستاتیک به شکل پودری است و ذرات آن بار الکترو مغناطیسی دارند. بنابراین وقتی با تفنگ مخصوصی روی سطح پخش می شوند به طور منظم آن را می-پوشانند. این رنگ ها معمولا بر روی فلز استفاده می شوند. 

طراحی میز کار گروهی جلیس انحصاری شرکت جلیس می باشد.

دستگیره‌های آلومینیومی و یراق آلات اتصال میز جلیس از شرکت Fantoniتامین می شوند. 

اتصال کلاف پایه با استفاده از قطعات دایکاست که با تزریق فلز مذاب و تحت فشار به درون قالب های محکم تولید می شوند، برقرار می شود. قطعات دایکستی محصولات جلیس، از جنس آلومینیوم و یا آلیاژ زاماک هستند. 

میز کار گروهی جلیس مجهز به قفل مرکزی ساخت شرکت Hafele آلمان است. 

مجهز به درپوش عبور سیم بر روی صفحه

ابعاد و رنگ بندی میز کار گروهی جلیس

اعداد میز کارگروهی نکا 74*280-320*150 سانتی متر است و در سه رنگ زیر تولید می شود:

خاکستری + بلوط خاکستری

سفید + گردویی روشن

قهوه ای + گردویی روشن


میز کارگروهی لارک در ابعاد 74*293*150 / 74*293*170 تولید شده و دارای رنگ های زیر است:

اینوکس + خاکستری + طوسی

آبی گلوسی + خاکستری + طوسی

کاپوچینو گلوسی + قهوه ای ملامینه + کرم ملامینه

کرم مات + قهوه ای ملامینه + کرم ملامینه


جمع بندی: 

با توجه به گسترش فرهنگ کار گروهی در سال های اخیر، میزهای کار گروهی یکی از اجزای جدایی ناپذیر دکوراسیون و مبلمان اداری محسوب می شوند. این میزها به کارمندان اجازه می دهند با داشتن استقلال با هم کار کنند و پروژه ها را سریع تر و با کیفیت بالاتری پیش ببرند.

میزهای کار گروهی جلیس  که در دو مدل تولید می شوند از انواع با کیفیت این میزها محسوب می شوند. آنها طراحی ارگونیک دارند؛ به راحتی باز و بسته می شوند؛ حمل و نقل آنها آسان است و محلی برای رد کردن سیم دارند. علاوه بر این، دارای کشوها و قفسه هایی برای سازمان دادن به وسایل مختلف هستند. این میزها، به طور انحصاری توسط جلیس طراحی شده اند و در رنگ های مختلف به فروش می رسند. 





مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

من میز اداری چهار نفره رو از جلیس خریدم و به نظرم از نظر قیمتی از بقیه جا ها خیلی بهتره

ادمین : خیلی ممنون از خریدتون، رضایت شما افتخار ماست

: کاربر مهمان

برای میز کارگروهی اداری چهار نفره چه جنسی رو پیشنهاد میدین که کیفیت خوبی داشته باشه؟

ادمین : برای میز کارگروهی اداری چهار نفره پیشنهاد ما جنس چوبی و یا فلزی میباشد، اما برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

: کاربر مهمان

میز اداری چهار نفره برای جلسات تعداد پایین مناسب تره ولی من بین میز اداری چهار نفره و میز بزرگ تر موندم و نمیتونم انتخاب کنم، میشه راهنمایی کنید

ادمین : برای مکان های کوچیک تر پیشنهاد ما به شما میز اداری چهار نفره میباشد، اما برای مشاوره درباره خرید میز اداری چهار نفره میتونید با ما تماس بگیرید

: کاربر مهمان

من با مشاوره از سایت شما میز کارگروهی اداری چهار نفره خریدم و بسیار راضیم،میز کارگروهی اداری چهار نفره خیلی کیفیت و دوام خوبی داره

ادمین : خیلی ممنون از شما،اعتما شما افتخار ماست

: کاربر مهمان

برای خرید میز کارگروهی اداری چهار نفره چه جنسی رو پیشنهاد میدین؟

ادمین : جنس های مختلفی از میز کارگروهی اداری چهار نفره وجود دارد اما پیشنهاد ما به شما ام دی اف هست

: کاربر مهمان

برای مکانای کوچیک میز اداری چهار نفره خیلی کارایی داره و وگرنه برای مکان بزرگ تر میز های بزرگ تر کارایی بیشتری داره

ادمین : خیلی ممنون از نظرتون، درست میفرمایید، قابلیت مهم میز اداری چهار نفره اینه که فضا رو میتونید تقسیم کنید.

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article