طراحی و ساخت پارتیشن اداری

neon_off neon_on

در سال‎های اخیر، پارتیشنن های اداری به وسایل محبوبی در فرایند طراحی دفتر کار تبدیل شده ‎اند. دفتر کار، نمادی از فعالیت شرکت است؛ در نتیجه ظاهر آن اهمیت زیادی دارد و موجب ارائه تصویری خوب یا بد به مخاطب شما می‎شود. همچنین امروزه اجرای پارتیشن اداری نیز بسیار متداول شده است و ایده ‎های فراوانی برای نوسازی و طراحی دکوراسیون داخلی شرکت وجود دارد و شما باید بهترین و مناسب‎ترین آنها را با توجه به فعالیت و میزان بودجه خود انتخاب کنید. برخی از مهمترین ویژگی های یک دفتر کار مدرن داشتن فضاهای مشترک، اتاق‎های خصوصی، اتاق‌های اجتماعات و کنفرانس است. در زمان طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دفتر اداری، می‎توانید فضای خود را با انواع پارتیشن ها تقسیم‎ بندی کنید؛ البته پارتیشن برای همه ادارات مناسب نیستند و قبل از تصمیم‎گیری حتما با طراح خود در این زمینه مشورت کنید. در این مقاله، می‎توانید در مورد انواع پارتیشن اداری و مزایا و معایب آنها  و همچنین طراحی و ساخت پارتیشن اداری نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

در این مطلب شما را با طراحی دکوراسیون پارتیشن در انواع مختلف مانند پارتیشن اداری و نحوه اجرای آن آشنا می کنیم.





آمیزه ای از تجربه و فن آوری

با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره ، پاسخ و پرسش‌های خود به ما پیام دهید

0990 75 65 420

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

پارتیشن اداری به شکل های مختلفی تولید می شود. با توجه به تنوع بالایی که در طراحی و ساخت یک پارتیشن وجود دارد، شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. پارتیشن ها وظیفه بخش بندی و جدا کردن فضا را بر عهده دارند. برخی از پارتیشن ها می توانند مانند عایق صوتی عمل کنند. آن ها در ساختمان های اداری کوچک تا بزرگ استفاده می شوند. استفاده بهینه از فضا بهترین مزیت یک پارتیشن است. در فضای کاری و اداری بزرگ خصوصا فضا های اشتراکی جداسازی مکان اهمیت زیادی دارد.

به این ترتیب برای هر کس یک فضای کاری خاص و جدا فراهم می شود. این پارتیشن ها فضای کاری مجزایی برای هر یک از افراد حاضر در شرکت ایجاد می کنند. مواد اولیه مختلفی هم برای ساخت آن استفاده می شود. انتخاب این مواد اولیه و جنس پارتیشن کاملا به شما بستگی دارد. شیشه و چوب دو تا از رایج ترین مواد اولیه ای هستند که برای ساخت پارتیشن مورد استفاده قرار می گیرند. اجرای پارتیشن اداری یک کار هوشمندانه است که در ادامه درباره مزایای آن بیشتر صحبت می کنیم.

پارتیشن های اداری، سریع‎ترین، ساده‎ ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای ایجاد فضاهای کاری مجزا و افزایش بهره‎وری است. این پارتیشن ها می‎توانند موقت یا دائمی باشند و در ابعاد، رنگ‎ها و جنس های مختلف در بازار موجود هستند.

اجرای پارتیشن اداری امروزه بسیار پرطرفدار شده است و در جهان مورد استفاده قرار میگیرد، شما نیز میتوانید جهت مشاوره درباره طراحی و ساخت پارتیشن اداری و اجرای پارتیشن اداری با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

اهمیت طراحی و ساخت پارتیشن اداری

اگر در حال رشد و توسعه کسب و کار خود بوده اید، ممکن است آماده نقل مکان به دفاتر خود باشد. محل جدید باید فرهنگ شرکت شما را منعکس کند و امنیت و راحتی را به کارگران و مشتریان ارائه دهد. اما وقتی فضای اداری در منطقه شما کمیاب است چه باید کرد؟ وقت آن است که از صفر شروع کنید و برای دفاتر خود فضا ایجاد کنید! طراحی و ساخت پارتیشن اداری یکی از بهترین روش ها برای افزایش فضا است.

وقتی صحبت از فضاهای اداری کوچکتر است طراحی و ساخت پارتیشن اداری از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین مهم نیست که ساختمان شما چقدر بزرگ یا کوچک است، می توانید با طراحی و ساخت پارتیشن اداری، فضا را به حداکثر برسانید.

فضای استراحت مناسب ایجاد کنید

دفاتر مدرن چیزی فراتر از محیط کار است. بنابراین اجازه دادن به استراحت مناسب از محیط اداری برای خلاقیت و رفاه بسیار مهم است. یک اتاق استراحت خوب نه تنها می تواند اجازه استراحت بدهد، بلکه به بهره وری نیز کمک می کند.به طراحی و ساخت پارتیشن اداری مناسب می توانید این فضا را ایجاد کنید.



پارتیشن اداری و انواع آن

طراحی و ساخت پارتیشن اداری، اولین و مهمترین بخش انتخاب پارتیشن است، بهتر است طراحی و ساخت پارتیشن اداری خود را به شرکت های مجرب و ماهر این حوزه بسپارید تا در آینده پشیمان نشوید.


پارتیشن‎های چوبی

پارتیشن های چوبی برای هر محیط کاری، گزینه مناسبی هستند و به فضا جلوه ه‎ای سنتی و گرم می‎دهند. این پارتیشنن ها در صنعت دکوراسیون و طراحی دفتر اداری از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند و می‎توان آنها را به آسانی در هر فضایی مطابقت داد.

سیستم پارتیشن بندی چوبی در انواع مختلفی از قبیل چوب طبیعی، ام‎دی‎اف، درب و پنجره‎دار وجود دارند؛ همچنین می‎توانید آنها را بر اساس نیاز خود طراحی و اجرا کنید. پارتیشن‎های چوبی برای فضاهای مختلف دفتر کار اعم از اتاق مدیریت، اتاق انتظار، اتاق کنفرانس و محیط عمومی دفتر کاربرد دارند.

در طراحی مدرن، اغلب پارتیشن چوبی دوجداره اداری را با شیشه ترکیب می‎کنند تا علاوه‎ بر زیبایی، نور و روشنایی کافی را برای محیط تأمین کنند. این پارتیشن ‎ها عایق صدا هستند و گزینه مناسبی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار محسوب می‎شوند.

بهتر است با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید تا درباره طراحی و ساخت پارتیشن اداری و اجرای پارتیشن اداری مشاوره بگیرید.


پارتیشن‎های آلومینیومی


پارتیشن‎ های آلومینیومی یکی از بادوام‎ترین سیستم ‎های پارتیشن بندی بوده و انعطاف‎پذیری زیادی برای تغییر و نصب مجدد دارند. این پارتیشن ‎ها در انواع ساده و شیشه‎ دار و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند. هنگام اجرای پارتیشن‎های آلومینیومی، طراح شما می‎تواند تام بست‎ها و لولاها را با استفاده از وسایل مخصوص بپوشاند و نمایی یک‎دست و زیبا به آن بدهد. پارتیشن های آلومینیومی مناسب فضاهایی با طراحی مدرن هستند و عایق خوبی برای صدا و دما محسوب می‎شوند.

پارتیشن اداری نیازمند پیاده سازی و اجرا توسط افراد مجرب این حوزه میباشد.


پارتیشن‎های شیشه‎ ای


پارتیشن‎های شیشه‎ای شکیل‎ترین و بهترین گزینه در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن هستند. این پارتیشن ‎های علاوه ‎بر ایجاد فضایی خوشایند و چشم‎گیر می‎توانند جلوه‎ای مدرن و به‎روز به شرکت شما بدهند. شما می‎توانید سیستم پارتیشن‎بندی شیشه‎ای را بر اساس نیاز، فضا و سلیقه شخصی خود طراحی و اجرا کنید.

پارتیشن های شیشه‎ای علاوه بر ایجاد فضای خصوصی و نظم دادن به محیط دفتر کار، موجب می‎شوند که شما حداکثر استفاده را از نور طبیعی داشته باشید. سیستم پارتیشن ‎بندی شیشه ای قابلیت جابه جایی ندارد و منحصرا برای یک فضا طراحی می‎شوند و شما نمی‎توانید آنها را در دفتر کار دیگری اجرا کنید. این پارتیشن‎های را می‎توانید به صورت ساده یا با قاب های آلومینیومی و چوبی استفاده کنید.

بهتر است پیاده سازی پارتیشن اداری خود را به افراد مجرب این حوزه بسپارید.


پارتیشن ‎های گچ ‎تخته ای


این پارتیشن‎ها مانند دیوارهای پیش ‎ساخته هستند و قابلیت جابه ‎جایی و تغییر دارند؛ پوشش خارجی آنها از جنس وینیل بوده و در ابعاد و طرح‎ های مختلف قابل اجرا هستند. بزرگترین مشکل پارتیشن ‎های گچ تخت ه‎ای  این است که آنها مانع عبور نور شده و فضا را تاریک می‎کنند.


پارتیشنن های متحرک و تاشو


این پارتیشن‎ها گزینه مناسبی برای دفاتر کوچک با فضای محدود هستند. شما با استفاده از پارتیشن‎های تاشو می‎توانید فضای اتاق را به دو قسمت تبدیل کرده و برای برگزاری جلسات، فضایی خصوصی ایجاد کنید. این پارتیشن‎ها معمولا از جنس چوب یا شیشه با قاب فلزی هستند.

پارتیشن‎های تاشو، به دلیل قابلیت جابه‏جایی و انعطاف‎پذیری بالا، گزینه‎های محبوبی در طراحی و اجرای پارتیشن اداری محسوب می‎شوند. این پارتیشن‎ها در طیف رنگی گسترده، ابعاد و جنس‎های مختلف در بازار وجود دارند و شما می‎توانید با توجه به نیازتان آنها را تهیه کنید.

مزایای استفاده از پارتیشن در دفتر کار

پارتیشن ها با استفاده از مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند. در ساختمان های اداری، پارتیشن های شیشه ای رایج ترین نوع پارتیشن ها هستند. این پارتیشن ها در فضای اداری، ساختمان را به بخش های مختلفی تقسیم می کنند. آن ها یک حریم خصوصی حداقلی برای کارکنان در شرکت فراهم می کنند. این فضای خصوصی فاکتور های حواس پرتی را برای کارکنان به حداقل می رسانند. همه این ویژگی ها بهره وری در کار را افزایش می دهد. 

مقرون ‎به ‎صرفه بودن

شکی در این نیست که اجرای پارتیشن‎های اداری بسیار مقرون‎ به صرفه تر ساخت دیوارهای ثابت است. با توجه به سطح کیفیت و طراحی پارتیشن می‎توانید با اختصاص بودجه‎ کم، به دفتر کار خود نظم دهید و زیبایی آن را دوچندان کنید.

پارتیشن اداری میتواند انتخاب خوب و کم هزینه ای برای شما باشد، شما میتوانید جهت مشاوره و اجرای پارتیشن اداری با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.



پارتیشن اداری



کاربردی بودن


کسب‎وکارهای پویا مدام در حال تغییر و توسعه هستند؛ ممکن است در شروع کار، با توجه به تعداد کارمندان و نوع فعالیت آنها، محیط دفتر را طراحی و پارتیشن بندی کنید اما با گذشت زمان و افزایش نفرات مجبور به تغییر فضای کار باشید. پارتیشن‎ ها به شما این امکان را می‎دهند که در هر زمان با صرف بودجه کم، تغییرات لازم را در دفتر کار ایجاد کنید، امروزه استفاده از پارتیشن اداری بسیار رایج شده است.


ایجاد حریم خصوصی


یکی از بزرگترین مزیت‎های استفاده از پارتیشن، قابلیت تقسیم فضاها و ایجاد فضای خصوصی است. سیستم پارتیشن بندی به شما امکان می‎دهد که فضاهای موقت یا دائمی برای برگزاری جلسات و اتاق کارمندان طراحی کنید.

خلق زیبایی

پارتیشن ها یکی از شیک‎ ترین و زیباترین عناصر موجود در دفاتر اداری هستند. سیستم پارتیشن بندی با رنگ ها ، سبک ها ، ابعاد و مواد سازنده متنوع وجود دارند و شما می‎توانید با توجه به نیاز و بودجه خود آنها را در دفتر خود اجرا کرده و به زیبایی محیط کار بیافزایید.


استفاده از نور طبیعی


پارتیشن‎های شیشه‎ای یا پارتیشن‎های چوبی و آلومینیومی شیشه ‎دار به شما امکان استفاده از نور طبیعی را می‎دهند. کار در محیطی پر نور و روشن، بهره‎وری و بازده کاری پرسنل را بالا برده و تأثیر مثبتی در روند کاری شما دارد.

سخن پایانی

پارتیش ها بهترین گزینه برای طراحی داخلی دفتر اداری محسوب می‎شوند. اجرای پارتیشن اداری علاوه ‎بر خلق فضاهای خصوصی، در کنترل دما، صرفه‎جویی در مصرف انرژی و استفاده از نور طبیعی مؤثر هستند. سیستم پارتیشن ‎بندی به شما امکان تغییر و جابه‎ جایی آسان را می‎دهد.

با اجرای پارتیشن در طراحی دکوراسیون اداری، می‎توانید فضاهای راحتی برای کارمندان و فضای خصوصی برای برگزاری جلسات ایجاد کنید. پارتیشن‎ های اداری در انواع چوبی، آلومینیومی، شیشه ‎ای ، قابل حمل و تاشو وجود دارند که می‎توانید با توجه به نیاز خود از آنها در طراحی و دکوراسیون محیط اداری خود استفاده کنید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی و ساخت پارتیشن اداری نیز میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


اجرای پارتیشن اداری

بر اساس تحقیقات معتبر بین المللی، چیدمان و دکوراسیون دفتر کار، تاثیر مستقیمی روی بهره‎ وری و روحیه‌ی کارمندان دارد. امروزه کارآفرینان و مدیران، تمرکز زیادی روی طراحی دکوراسیون داخلی دفاتر کار دارند و محیط کاری را متناسب با اهداف و فعالیت ‎های خود، برای کارکنان فراهم می‎آورند.

ایجاد فضایی باز، راحت و مطبوع، یکی از مهمترین ویژگی ‎های طراحی مدرن است. بیشتر مدیران علاقه‏ مندند که فضای دفتر کارشان به ‎صورت مینیمال و با کمترین وسایل اضافی چیدمان شود، اما در هر محیطی وجود بخش‎های خصوصی نیز لازم و ضروری است، به همین علت است که معمولا برای خلق چنین فضاهایی از طراحی دکوراسیون پارتیشن استفاده می‎شود.

اتاق مدیریت، اتاق کنفرانس و اتاق غذاخوری، از جمله فضاهایی هستند که باید در هر دفتر کاری وجود داشته باشد. ‏علاوه بر این‌ها، وجود اتاق‎هایی برای انجام کار گروهی نیز لازم است و موجب افزایش صمیمیت و همکاری بین کارمندان می‎شود. بنابراین، طراحان مدرن با استفاده از سیستم پارتیشن‎بندی، اقدام به طراحی و ساخت فضاهای خصوصی در دفاتر می‎کنند. این مقاله، در مورد طراحی دکوراسیون پارتیشن و سبک‎های مختلف آن، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‎دهد.

جهت مشاوره و اجرای پارتیشن اداری نیز میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.


انواع مختلف طراحی دکوراسیون پارتیشن

در طراحی مدرن دفتر کار، به‎ جای ساخت اتاق های سنتی، از پارتیشن های مختلف برای خصوصی ‎سازی فضاها استفاده می‎شود. سبک‏ های مختلف پارتیشن، بر اساس نیاز شرکت‌ها و نوع دکوراسیون آنها طراحی شده‎اند. در ادامه، به انواع طراحی دکوراسیون پارتیشن اشاره می‎شود.


طراحی دکوراسیون پارتیشن و ساخت اتاق‎های مجزا

یکی از محبوب‎ترین چیدمان‎های اداری با استفاده از طراحی دکوراسیون پارتیشن، ساخت اتاق های مجزای شیشه ای یا چوبی است. این اتاق‎ها فضایی کاملا خصوصی دارند و برای دفاتر حقوقی، اتاق کنفرانس، اتاق جلسات و اتاق هیات مدیره بسیار مناسب هستند.

پارتیشن اداری باعث جدا شدن فضای کاری میشود.


طراحی فضاهای مجزا با پارتیشن ‎های کوتاه

یکی از متداول‎ترین روش‎های طراحی برای دفتر کار، استفاده از پارتیشن‎ های کوتاه است. در این سبک، فضای کاری هر فرد با پارتیشن های کوتاه محصور می‎شود و بیشترین کاربرد آن در دفاتر کاملا خصوصی و مدرن است. طراحی دکوراسیون پارتیشن به این سبک، بسیار مقرون‎ به صرفه بوده و موجب می‎شود ضمن اینکه کارمندان فضای خصوصی خود را دارند، بتوانند به ‎آسانی با همکاران خود تعامل کنند. معمولا با این روش، میز هر کارمند از سه طرف با پارتیشن های کوتاه محصور می‎شود. در این فضا، امکان قرار دادن کشوها و سایر لوازم اداری وجود دارد. به ‎علاوه ، استفاده از پارتیشن‎ های کوتاه، موجب می‎شود که نور محیط انتقال پیدا کند.


طراحی دکوراسیون پارتیشن با مبلمان

در سبک طراحی دکوراسیون پارتیشن با استفاده از مبلمان، شما می‎توانید با چیدمان میزها و مبلمان اداری، فضاهای خصوصی خلق کنید. بزرگ‌ترین مزیت این روش، انعطاف‎ پذیری آن است. در این روش طراحی دکوراسیون پارتیشن ، شما هر زمان تمایل به تغییر داشته باشید، می‎توانید با جابه ‎جا کردن مبلمان، چیدمان جدیدی برای محیط کارتان به ‎وجود بیاورید، در مجموع با توجه به مزایای پارتیشن اداری، از آن در محل کار خود استفاده نمایید.


پارتیشن اداری


ساخت اتاق با پارتیشن ‎های نیمه ‎بلند

در طراحی دکوراسیون پارتیشن می‎توانید با استفاده از پارتیشن‎های نیمه‎بلند، اتاق‎هایی برای گروه‎های مختلف بسازید. استفاده از این نوع پارتیشن امکان تعامل افراد را بیشتر کرده و موجب انتقال نور طبیعی محیط می‎شود. پارتیشن‎های نیمه بلند، در ابعاد، جنس‎ها و طرح‎های مختلفی وجود دارند. در طراحی دکوراسیون کلاسیک معمولا از پارتیشن‎های نیمه‎ بلند چوبی یا ام‎دی‎اف استفاده می‎شود. پارتیشن‎های نیمه‎بلند شیشه‎ای، به‎ صورت طرح‎دار، مواج، رنگی و منحنی، برای فضاهای مدرن، گزینه‌ي مناسبی هستند.

پارتیشن‎بندی هیبریدی یا ترکیبی

یکی از جدیدترین روش‎های طراحی دکوراسیون پارتیشن، روش هیبریدی است. در این روش، شما می‎توانید از تمام سبک‎های پارتیشن‎بندی فوق، بر اساس نیاز و کاربرد هر فضا استفاده کنید.

تقسیم ‎بندی فضا با پارتیشن آلومینیومی

در طراحی دکوراسیون پارتیشن، یکی از مقرون ‎به‎صرفه‎ترین روش‎ها استفاده از پارتیشن‏های آلومینیومی است. پارتیشن‎های آلومینیومی در انواع دوجداره، تک‎جداره، شیشه‎دار و ساده، قابل سفارش هستند. یکی از دلایل استفاده از آلومینیوم در طراحی دکوراسیون پارتیشن، وزن سبک، مقاومت و دوام این فلز است. نصب پارتیشن آلومینیومی، نسبت به انواع دیگر پارتیشن، آسان و سریع است.

روش‎های خلاقانه در طراحی دکوراسیون دفتر کار

علاوه ‎بر روش‎های ذکر شده در طراحی دکوراسیون پارتیشن، شما می‎توانید با روش‎های خلاقانه‌ای مثل استفاده از قفسه‎های کتاب، کمدهای مدرن، پرده‎های سفید و صفحات چوبی متحرک، فضای دفتر کارتان را تقسیم بندی کنید.

اجرای پارتیشن اداری نیازمند پیاده سازی توسط کارشناسان مجرب این حوزه میباشد.

طراحی دکوراسیون پارتیشن با پارتیشن‎های متحرک

پارتیشن‎های متحرک بهترین گزینه برای دفاتر اداری کوچک هستند. با استفاده از این پارتیشن‎ها، شما می‌توانید در کمترین زمان اتاق‎های خصوصی برای جلسات ایجاد کنید. پارتیشن‎های متحرک، به ‎راحتی جمع می‎شوند و در پانل‎های دیواری قرار می‎گیرند.

پارتیشن‌بندی تیم ‎محور

طراحی دکوراسیون پارتیشن، با توجه به نوع فعالیت هر گروه، روشی مدرن در تقسیم‎بندی محیط اداری است. در این سبک، اندازه و فضای اختصاص داده شده به هر تیم، به نوع کار و تعداد افراد گروه بستگی دارد.

سخن پایانی

طراحی دکوراسیون پارتیشن به شما امکان می‎دهد که محیط کار را بر اساس ابعاد فضا، نوع فعالیت و تعداد افراد، به قسمت‎های مختلفی تقسیم‎بندی کنید. در سیستم پارتیشن‎بندی، برای انواع سبک‎های مدرن، کلاسیک و مینیمال، پارتیشن‎های متنوعی وجود دارد. در ضمن، این روش نسبت به روش قدیمی ساخت دیوار، کم‎هزینه‎تر بوده و نصب آن آسان و سریع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن اداری با کارشناسان شرکت طراحان برتر چیدمان آریا تماس بگیرید.


طراحی دکوراسیون پارتیشن نیاز به دانش بالایی دارد که شما می توانید به کمک تیم متخصص ما طراحی دکوراسیون پارتیشن را به بهترین شکل انجام دهید.

مبلمان و
پارتیشن اداری

برای مشاوره و بازدید از پروژه و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

محصولات ما

ممکن است این محصولات هم بپسندید

بلاگ

میز کنفرانس مستطیل

1402/10/16

میز کنفرانس مستطیل از مهم‌ترین ملزومات دفاتر اداری و شرکت‌ها به شمار می‌رود. اغلب محیط‌های اداری و شرکت‌ها دارای اتاقی تحت عنوان اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس هستند....

بلاگ

طراحی و دکوراسیون دفتر کار اداری

1402/10/16

به طور میانگین همه افراد بزرگسال پنجاه درصد از زمان خود را در محل کار صرف می‌کنند، بنابراین هدف از طراحی دفتر اداری، تبدیل آن به مکانی دلنشین و جذاب است.در سال‎های اخیر توجه به طراحی داخلی به‎خصوص در...

بلاگ

طراحی و ساخت پارتیشن اداری

بلاگ

اجرا و طراحی پارتیشن شیشه ای

1402/10/16

سیستم پارتیشن شیشه‎ای یکی از بهترین گزینه‎ها برای ایجاد نظم و زیبایی در دفاتر اداری است. این پارتیشن‎ها علاوه بر قابلیت خصوصی‎سازی محیط و استفاده بهینه از فضا، جلوه‎ای شیک به دفتر اداری شما می‎دهند و...

بلاگ

خرید انواع مبلمان اداری مدرن

1402/10/16

مبلمان اداری مدرن، معیاری برای نشان دادن ماهیت دفتر اداری هستند. تصور کنید که جلسه‎ای با مشتریان یا رقبای خود دارید و مبلمان شما از استاندارد لازم برخوردار نیست....

بلاگ

شرکت مبلمان اداری، تولید کننده تخصصی انواع مبلمان اداری

1402/10/16

اولین گام در تغییر دکوراسیون دفتر اداری، تهیه انواع مبلمان اداری مدرن است؛ میزها، صندلی‎ها، کمدها و قفسه‎ها محصولاتی هستند که در ظاهر و زیبایی محیط کار تأثیر زیادی دارند....

بلاگ

ساخت پارتیشن اداری ام دی اف

1402/10/16

ام‎دی‎اف، به‎ طور کلی از الیاف چوب، چسب رزین، آب و موم ساخته می‎شود. این ماده از طریق فشرده‎سازی مواد در دما و فشار بالا تولید شده و بعد از آن با روکش های مختلف تزئین می‎شود....

بلاگ

اجرای دکوراسیون اداری کلاسیک برای دفاتر

1402/10/16

دکوراسیون دفتر کار، رابطه مستقیمی با نوع فعالیت و ماهیت شرکت دارد؛ وقتی در مورد نحوه طراحی دکوراسیون داخلی و انتخاب مبلمان اداری فکر می‎کنید، هزاران ایده پیش‎ روی شما قرار می‎گیرد....

بلاگ

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

1402/10/16

طراحی داخلی اداری، روش خوبی برای نشان دادن وجهه شرکت است و تصویری تأثیرگذار به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد؛ همچنین طراحی داخلی ساختمان اداری در افزایش کارایی کارمندان نیز مؤثر بوده و موجب جلب رضایت و...

بلاگ

طراحی داخلی اداری مدرن

1402/10/16

طراحی داخلی مدرن، همیشه در حال تغییر و نوآوری است. هنگام اجرا و طراحی اداری مدرن، باید به نوع فعالیت تمام کارمندان و میزان راحتی آنها دقت کنید. معمولا مدیرانی که به طراحی داخلی مدرن علاقه‎مند هستند،...

بلاگ

هزینه انواع میز مدیریت مدرن و خرید اینترنتی کالاهای میز مدیریت

1402/10/16

دفتر مدیر در واقع حکم کارت ویزیت هر شرکت را دارد، بنابراین دکوراسیون و چیدمان آن باید به بهترین شکل صورت گیرد. سبک دکوراسیون دفتر مدیریت معمولاً رسمی و شیک بوده و نشان‎دهنده نوع فعالیت و ویژگی های...

بلاگ

میز کنفرانس

1402/10/16

اتاق کنفرانس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر شرکت است و در زمان طراحی دفتر کار باید حتما فضایی برای آن در نظر گرفته شود. این اتاق برای برگزاری جلسات و ملاقات با مشتریان استفاده می‎شود و دکوراسیون و...

بلاگ

میز کارمندی

1402/10/16

میزهای اداری، تنوع زیادی دارند و نوع کاربرد هرکدام از آنها با دیگری متفاوت است؛ میز کارمندی ساده، یکی از پرکاربردترین میزهای اداری است که قطعاً در هر دفتر کار تعدادی از آنها را می‎توانید ببینید. ...

بلاگ

میز کارمندی مدرن

1402/10/16

میز کارمندی، یکی از متداول‎ترین مبلمان اداری است که در دفاتر کار به‎وفور مورداستفاده قرار می‎گیرد. این میز در انواع کشودار، ساده و قفسه‎دار طراحی و ساخته می‎شوند. انتخاب میز کارمندی مناسب می‎تواند...

بلاگ

میز منشی گرد

1402/10/16

میز منشی گرد، یکی از انواع میز اداری است که در دفاتر اداری و شرکت‎ها استفاده می‎شود. میز منشی، اولین چیزی است که مراجعه‎کنندگان در بدو ورود می‎بینند و زیبایی و کیفیت آن اهمیت زیادی دارد؛ این میز،...

بلاگ

میز استارتاپی

1402/10/16

میز استارتاپی یکی از انواع تجهیزاتی است که امروزه در کسب‌و‌کارهای کوچک، یا همان استارتاپ‌ها، استفاده می‌شود. تفاوت این میز با سایر میزهای اداری به ماهیت کسب‌وکارهای استارتاپی بازمی‌گردد....

بلاگ

میز جلو عسلی

1402/10/16

میزهای جلو عسلی در نگاه اول ممکن است تشریفاتی و اضافی به نظر برسند، اما واقعیت این است که یک میز جلو عسلی کاربردهای زیادی دارد....

بلاگ

میز جلو مبلی

1402/10/16

شاید شما هم وقتی به مبلمان اتاق نشیمن فکر می‌کنید، تصویر یک میز وسط که مقابل کاناپه قرار گرفته در ذهنتان نقش بندد. دلیل این موضوع به ماهیت این میزها بازمی‌گردد. میز جلو مبلی مرکز اتاق نشیمن یا هر...

بلاگ

میز کارگروهی

1402/10/16

خرید یک میز کارگروهی متناسب با فضا، سبک کار و بودجه شما می‌تواند کار دشواری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد (از سبک تا اندازه، شکل و عملکرد)، دانستن این که بهترین گزینه چیست یا حتی این که...

بلاگ

میز کنفرانس مدرن

1402/10/16

بلاگ

کتابخانه و جا زونکن

1402/10/16

کتابخانه و جا زونکن از جمله مبلمان بسیار مفیدی هستند که وجودشان در هر دفتر کاری ضروری است. کمد زونکن و کتابخانه نه تنها در سازمان‌دهی کتاب‌ها، فرم‌های کاغذی و ... به شما کمک می‌کند، بلکه ظاهر رسمی و...

بلاگ

کتابخانه اداری مدرن درب دار با قیمت مناسب

1402/10/16

هیچ چیز مانند یک کتابخانه پر از گنجینه‌های مورد علاقه ما (مثل کتاب‌ها و یادگاری‌ها)، به محیط کار و خانه شخصیت نمی‌بخشد. کتابخانه‌ها نه فقط برای نگهداری کتاب، که برای قرار دادن قاب عکس، لوازم جانبی یا...

بلاگ

انواع کمد اداری زونکن خور و قفسه زونکن کمد دار

1402/10/16

وقتی نوبت به تجهیزات بایگانی اداری می‌رسد، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. انواع کمد اداری زونکن خور، قفسه زونکن کمد دار، فایل‌های بایگانی و ... تنها نمونه‌هایی از این تجهیزاتند. فرقی نمی‌کند کدام یک...

بلاگ

معرفی انواع میز تحریر

1402/10/16

میز تحریر ابزار کار و خلاقیت است. از هر نویسنده، مهندس، یا مدیری که بپرسید به شما می‌گوید که میز تحریر برای یک محیط کار مولد ضروری است. اما میز تحریر فقط برای نوشتن رمان یا انجام تکالیف مدرسه نی...

بلاگ

قیمت کمد اداری ام دی اف

1402/10/16

اگر مسئولیت خرید کمد اداری برای شرکت به عهده شما گذاشته شده است، کار سختی پیش رو دارید. خرید کمد و تجهیزات اداری، نه‌تنها به دلیل کمک به رفاه و آسایش کارکنان، بلکه به دلیل تأثیر آن بر بهره‌وری کل...

بلاگ

کتابخانه ریلی مدرن برای ادارات

کتابخانه ریلی یکی از انواع کتابخانه‌های اداری است که برای نگهداری و طبقه‌بندی تعداد زیادی از کتاب‌ها و اسناد کاغذی استفاده می‌شود. در طراحی این کتابخانه‌ها از تعدادی ریل مکانیکی استفاده شده است و...

بلاگ

کمد و قفسه چوبی اداری ام دی اف

1402/10/16

کتابخانه‌ها و کمدها هرکدام به‌تنهایی پاسخگوی تمام نیازهای افراد نیستند. برخی افراد به دنبال یک کمد و قفسه چوبی به سبک کابینتهای قرون وسطایی (گاهاً با درب‌های شیشه‌ای) هستند. دلیل این موضوع این است که...

بلاگ

سفارش کمد لباس اداری جدید

1402/10/16

کمدهای لباس اداری شاید جزو ملزومات اصلی یک دفتر کار نباشند اما حتماً شما هم گاهی از کمبود جا برای آویزان کردن لباس‌هایتان در محل کار مستأصل شده‌اید. شاید هم به عنوان یک کارفرما، از مشاهده لباس‌های...

بلاگ

جای کیس کامپیوتر چرخ دار در جنس های چوبی و ام دی اف

1402/10/16

داشتن یک اتاق تمیز و مرتب، برای حفظ آرامش فردی مهم است. از آنجایی که ما هر روز از وسایل زیادی در محیط کار استفاده می‌کنیم، صرف وقت مناسب برای مرتب کردن آنها باید بخشی از برنامه‌ریزی ما باشد....

بلاگ

کنسول اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

11402/10/16

کنسول اداری تنها محدود به وسایل ساده برای نظم‌دهی و سامان بخشیدن به محیط کار نمی‌شوند. گاه این وسایل با مقاصد تزئینی نیز به مرحله به تولید می‌رسند. هر چند ممکن است کاربردهای دیگری مانند بایگانی نیز...

بلاگ

کانتر صرافی چه ویژگی هایی باید داشته باشد

11402/10/16

کانتر و پیشخوان برای برخی از مشاغل نیازمند قابلیت‌های اضافه و متفاوت هستند. به‌عنوان مثال کانتر صرافی نمی‌تواند مثل میز پیشخوان بانک‌ها طراحی شود. دلیل این موضوع نیز امنیت کمتر صرافی‌ها در قیاس با...

بلاگ

اجرای دکوراسیون محیط اداری

1402/10/16

قرار گرفتن در فضایی راحت و جذاب، نقش مهمی در افزایش بهره‎وری و موفقیت کسب‎وکار دارد؛ بنابراین توجه و اهمیت به دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهمترین اصول در جوامع مدرن محسوب می‎شود. یک محیط شیک و مدرن،...

بلاگ

پارتیشن اداری تک جداره

1402/10/16

پارتیشن اداری تک جداره از عوامل تاثیرگذار و مهم در استفاده بهینه از فضاهای اداری است. ابزاری مهم و موثر در به‌کارگیری بهینه فضای موجود که از اتلاف سطح مفید فضاهای اداری پیشگیری می‌کند! ...

بلاگ

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟

1402/10/16

میز جلو مبلی کلاسیک چیست و برای انتخاب آن چه مواردی باید مد نظر قرار بگیرند؟میز جلو مبلی کلاسیک چیست؟ برخی لوازم در خانه‌ها و اداره‌ها مشترک هستند. البته با یک تفاوت مهم! ...

بلاگ

میز جلو مبلی فلزی و نگاهی به کاربرد و مشخصات آن

میز جلو مبلی فلزی یکی از انواع وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی منازل و سازمان‌هاست که این روزها با بالا گرفتن تب مدرنیته، طرفداران بسیاری دارد....

بلاگ

خرید کتابخانه

1402/10/16

کتابخانه‌ در عصر فناوری‌های دیجیتال و رایانه‌ای چه جایگاهی دارد؟ کتابخانه‌ چه در منازل مسکونی و چه در ادارات و سازمان‌ها به‌عنوان وسیله‌ای جهت محافظت از کتب مختلف تخصصی و عمومی و در عین حال بخشی...

بلاگ

کانتر پذیرش

1402/10/16

پیشخوان و کانتر اداری در محیط‌های مشتری‌محور از جمله بخش پذیرش در لابی هتل‌ها، مطب‌ها، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها همچنین میز کانتر بانک باید در مقایسه‌ با سایر میزهای پیشخوان ویژگی‌ها و قابلیت‌های...

بلاگ

دکوراسیون اداری ، معرف فرهنگ سازمانی

آیا میدانستید که فرهنگ سازمانی یک شرکت چه تاثیری بر روی حفظ نیروی کار و همچنین جذب رضایتمندی ارباب رجوع داشته است؟به طور کلی می‌توان گفت که فرهنگ سازمانی شامل نمادها، زبان، مفروضات، ارزش‌ها، هنجارها...

neon_off neon_on

همین الان تماس بگیرید

09102467006
article article article article article article article